رکوردشکنی جهانی نمایش نوری پهپادهای چین

پهپادهای چین در جشن روز ملی این کشور در اول اکتبر با یک نمایش خیره‌کننده در شهر پیشرفته شنژن یک رکوردشکنی جهانی را ثبت کردند. به گزارش تک‌ناک، در این رویداد ۱۰,۱۹۷ پهپاد به طور هماهنگ پرواز کردند و تصاویر پیچیده‌ای از نور و حرکت را به نمایش گذاشتند. این نمایش نمادی از پیشرفت‌های فناوری […] نوشته رکوردشکنی جهانی نمایش نوری پهپادهای چین اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۱ مهر , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  2
رکوردشکنی جهانی نمایش نوری پهپادهای چین

پهپادهای چین در جشن روز ملی این کشور در اول اکتبر با یک نمایش خیره‌کننده در شهر پیشرفته شنژن یک رکوردشکنی جهانی را ثبت کردند.

به گزارش تک‌ناک، در این رویداد ۱۰,۱۹۷ پهپاد به طور هماهنگ پرواز کردند و تصاویر پیچیده‌ای از نور و حرکت را به نمایش گذاشتند. این نمایش نمادی از پیشرفت‌های فناوری پهپادها در چین و توانایی‌های فوق‌العاده در هماهنگی و کنترل آنها بود.

شنژن، قلب بخش فناوری پیشرفته چین و خانه تعدادی از تولیدکنندگان پهپاد، از جمله DJI می‌باشد. در همین راستا این شهر در گذشته نیز شاهد نمایش‌های هوایی سه‌بعدی فوق‌العاده‌ای بوده است.

در واقع تنها چهار روز پیش کانال یوتیوب رکوردهای جهانی گینس، ویدیویی را منتشر کرد که رکورد قبلی را جشن می‌گرفت.

در این ویدیو می‌توانید نمایش قبلی با ۷,۵۹۸ پهپاد را ببینید که با استفاده از یک لپ‌تاپ هماهنگ شده بود و تصاویر سه‌بعدی هوایی در رنگ‌های مختلف ایجاد می‌کرد.

جالب است که این نمایش با بیش از دو برابر تعداد پهپادهای رکورددار قبلی، رکورد خود را کمتر از یک ماه نگه داشت.

نمایش روز ملی با پهپادهای چین بر فراز پارک خلیج شنژن یک تغییر اساسی در توسعه این فناوری شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

این نمایش جدید رکوردشکن شامل گرافیک‌های حرکتی ابتدایی، پرندگان رنگین‌کمانی در حال پرواز، رعد و برق‌های آسمانی، یک سفینه فضایی سه‌بعدی پهپادی با صفحه‌نمایش‌های جانبی و یک نمای سه‌بعدی خیره‌کننده از شهر شنژن است.

نمایش نوری پهپادهای چین رکوردشکنی کرد

حرکت هماهنگ پهپادهای چین در پرواز هنوز به نسبت کند به نظر می‌رسد، اما با بیش از ۱۰,۰۰۰ پیکسل هوایی، برخی از لحظات جالب زمانی رخ می‌دهد که گروه پهپادها آسمان را به عنوان یک صفحه بزرگ در نظر می‌گیرند و با روشن و خاموش کردن پهپادها یا تغییر رنگ آنها، به‌گونه‌ای که انگار پیکسل‌های ثابت هستند، تأثیر حرکت را ایجاد می‌کنند.

در حالی که وضوح این صفحه پروازی در ویدیوی رسمی به نسبت ناامیدکننده به نظر می‌رسد، شاید اثر کلی بهتر در یک ویدیوی دیگر که توسط یک تماشاگر از فاصله دور ضبط شده است، نمایان شود.

چین جایی است که آتش‌بازی‌ها حدود ۱۲۰۰ سال پیش در آنجا اختراع شدند. این کشور همچنین در دهه گذشته به طور جامع بر فضای پهپادهای چند موتوره تسلط داشته است و خانه اکثر بزرگ‌ترین تأسیسات تولید پهپاد در جهان است. بنابراین جای تعجب نیست که چین در پیشبرد فناوری نمایش گروهی پهپادها پیشرو باشد.

همان‌طور که در توضیحات بالا گفته شد، این فناوری فقط برای نمایش‌های سرگرمی فوق‌العاده نیست. پهپادهای کوچک، ارزان و چابک در جنگ‌های امروزی نیز خود را اثبات کرده‌اند و گروه‌های هماهنگ هزاران پهپاد کوچک، که توسط هوش مصنوعی گروهی و از راه دور کنترل می‌شوند و با سرعت بیش از ۱۲۰ مایل در ساعت (۲۰۰ کیلومتر در ساعت) مانند کوادهای مسابقه‌ای حرکت می‌کنند، به طور قطع مشکلاتی ایجاد خواهند کرد.

این نمایش‌ واقعاً خیره‌کننده بود و بدون شک به تکامل خود ادامه خواهد داد تا به بزرگ‌ترین فناوری سرگرمی عمومی تبدیل شوند که تاکنون دیده‌ایم.

نوشته رکوردشکنی جهانی نمایش نوری پهپادهای چین اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow