ریمستر سه‌گانه اصلی God of War برای PS5 در راه است

شرکت سونی به احتمال فراوان نسخه ریمستر سه‌گانه اصلی بازی God of War را برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر خواهد کرد. به‌گزارش تک‌ناک، God of War یکی از برترین مجموعه‌های صنعت بازی‌های ویدئویی است که با شخصیت‌های به‌یادماندنی و داستان‌های جذاب خود توانسته است جایگاه ویژه‌ای بین طرفداران پیدا کند. حالا گزارش‌های جدید حاکی […] نوشته ریمستر سه‌گانه اصلی God of War برای PS5 در راه است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۷ مهر , ۱۴۰۳ - 02:00
 0  4
ریمستر سه‌گانه اصلی God of War برای PS5 در راه است

شرکت سونی به احتمال فراوان نسخه ریمستر سه‌گانه اصلی بازی God of War را برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر خواهد کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، God of War یکی از برترین مجموعه‌های صنعت بازی‌های ویدئویی است که با شخصیت‌های به‌یادماندنی و داستان‌های جذاب خود توانسته است جایگاه ویژه‌ای بین طرفداران پیدا کند. حالا گزارش‌های جدید حاکی از آن است که سه‌گانه کلاسیک این بازی که در یونان باستان جریان داشت، در حال ریمستر‌شدن است.

بسیاری از طرفداران همچنان نسخه‌های کلاسیک God of War را بهترین آثار استودیو سانتا مونیکا می‌دانند. با‌توجه‌به محبوبیت ریمستر‌ها در دنیای بازی‌های ویدئویی، ریمستر سه‌گانه این مجموعه محبوب مدت‌هاست که یکی از درخواست‌های طرفداران این سری بوده است.

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که سه‌گانه‌ی کلاسیک God of War که در یونان باستان جریان داشت، در حال ریمستر شدن است.

به‌نقل از tech4gamers و به‌گفته Lunatic Ignus، ریمستر‌های متعددی از نسخه‌های اولیه این بازی در دست توسعه قرار دارند. او این اطلاعات را در شبکه اجتماعی دیسکورد منتشر کرده و از تاریخ رونمایی احتمالی آن در مارس ۲۰۲۵ خبر داده است.

گزارش‌ها همچنین تأکید می‌کنند که این نسخه‌ها بازسازی کامل نیستند؛ بلکه Remaster هستند. این یعنی نسخه‌های اصلی با گرافیک بهتر و ویژگی‌های جدید ارائه خواهند شد؛ اما از ابتدا ساخته نمی‌شوند. همچنین، بازی God of War Ascension که به‌عنوان پیش‌درآمد مجموعه محسوب می‌شود، قرار است در این پکیج قرار بگیرد و مشمول این بهبودهای گرافیکی شود. این ریمستر‌ها را استودیو سانتا مونیکا با همکاری Nixxes انجام می‌دهد.

سال آینده مصادف با بیستمین سالگرد مجموعه God of War است و احتمالاً اطلاعات جدیدی در این زمینه منتشر خواهد شد. همچنین، شایعاتی درباره اعلام عنوانی جدید در این مجموعه وجود دارد. با‌این‌حال، باید تا زمان انتشار اطلاعات رسمی منتظر بمانیم.

نوشته ریمستر سه‌گانه اصلی God of War برای PS5 در راه است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow