ساده‌سازی فرایندهای خلاقانه با ابزارهای هوش مصنوعی Adobe

شرکت Adobe ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را معرفی کرده است که به طور خودکار صحنه‌های سه‌بعدی ایجاد، متن را متحرک و عناصر مزاحم را از تصاویر و ویدیوها حذف می‌کنند. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این ابزارهای آزمایشی که به عنوان “Sneaks” شناخته می‌شوند، قرار است به مجموعه نرم‌افزارهای خلاقانه Adobe اضافه شوند. هدف اصلی […] نوشته ساده‌سازی فرایندهای خلاقانه با ابزارهای هوش مصنوعی Adobe اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۵ مهر , ۱۴۰۳ - 13:00
 0  1
ساده‌سازی فرایندهای خلاقانه با ابزارهای هوش مصنوعی Adobe

شرکت Adobe ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را معرفی کرده است که به طور خودکار صحنه‌های سه‌بعدی ایجاد، متن را متحرک و عناصر مزاحم را از تصاویر و ویدیوها حذف می‌کنند.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این ابزارهای آزمایشی که به عنوان “Sneaks” شناخته می‌شوند، قرار است به مجموعه نرم‌افزارهای خلاقانه Adobe اضافه شوند.

هدف اصلی این ابزارها، ساده‌سازی فرایندهای پیچیده و زمان‌بر طراحی و تولید محتوا است. به عبارت دیگر، با استفاده از این ابزارها، طراحان و هنرمندان می‌توانند بدون نیاز به دانش فنی گسترده، کارهای پیچیده و خلاقانه‌ای را انجام دهند.

ابزار “Project Scenic” یکی از مهم‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی Adobe است، که یک صحنه سه‌بعدی کامل را بر اساس توصیفات متنی ایجاد می‌کند. سپس، طراح می‌تواند اجزای مختلف این صحنه را به دلخواه تغییر دهد و در نهایت، یک تصویر دوبعدی با کیفیت بالا از این صحنه تولید کند.

ابزار بعدی “Project Motion” است. این ابزار دو مرحله‌ای، ساخت انیمیشن‌های حرفه‌ای را برای همه آسان می‌کند. در مرحله اول، با استفاده از یک رابط کاربری ساده، می‌توانید به تصاویر و متن‌های خود، حرکت و پویایی ببخشید.

در مرحله دوم، می‌توانید با استفاده از توصیفات متنی و تصاویر مرجع، به انیمیشن خود عمق و جزئیات بیشتری اضافه کنید. به عنوان مثال، می‌توانید رنگ‌ها، بافت‌ها و پس‌زمینه‌های پیچیده را به سادگی به انیمیشن خود اضافه نمایید.

ابزار "Project Motion" یکی از ابزارهای خلاقانه هوش مصنوعی Adobe است

ابزار سوم “Project Clean Machine” نام دارد. این ابزار قدرتمند هوش مصنوعی Adobe، به طور خودکار عناصری مانند: فلاش دوربین یا افراد اضافی را از تصاویر و ویدیوهای شما حذف می‌کند.

این ابزار نه تنها این عناصر مزاحم را از بین می‌برد، بلکه به طور هوشمندانه بخش‌های اطراف را نیز ترمیم می‌کند تا نتیجه کار طبیعی و بدون نقص به نظر برسد. برای مثال، اگر یک نور شدید باعث شده باشد بخشی از تصویر بیش از حد روشن شود، این ابزار می‌تواند نور را تنظیم کند و تصویر را به حالت اولیه برگرداند.

“Sneaks” چیست؟

این اصطلاحی است که Adobe برای معرفی پروژه‌های آزمایشی خود در کنفرانس MAX Adobe استفاده می‌کند. این پروژه‌ها با هدف نمایش فناوری‌های جدید و جمع‌آوری بازخورد کاربران ارائه می‌شوند.

اگرچه همه این پروژه‌ها به محصول نهایی تبدیل نمی‌شوند، اما بسیاری از ویژگی‌های محبوب نرم‌افزارهای Adobe مانند قابلیت حذف عناصر مزاحم در فتوشاپ، ریشه در همین پروژه‌های آزمایشی دارند.

این ابزارهای جدید، نشان‌دهنده‌ تعهد Adobe به استفاده از هوش مصنوعی برای ساده‌سازی فرایندهای خلاقانه است. با استفاده از این ابزارها، طراحان و هنرمندان می‌توانند با صرف زمان و تلاش کمتر، به نتایج حرفه‌ای و خلاقانه‌ای دست پیدا کنند.

نوشته ساده‌سازی فرایندهای خلاقانه با ابزارهای هوش مصنوعی Adobe اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow