ساعت هوشمند Lenovo Watch با ویژگی‌ های متنوع عرضه شد

شرکت لنوو (Lenovo) جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام Lenovo Watch را با ویژگی‌های متنوع و پیشرفته در بازار چین برای پیش‌فروش عرضه کرد. به گزارش تک‌ناک، این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش با کیفیت بالای ۱.۴۳ اینچی AMOLED است و امکاناتی نظیر تماس تلفنی بدون نیاز به گوشی، پایش ۲۴ ساعته وضعیت سلامت و روش‌های […] نوشته ساعت هوشمند Lenovo Watch با ویژگی‌ های متنوع عرضه شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۶ آبان , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  3
ساعت هوشمند Lenovo Watch با ویژگی‌ های متنوع عرضه شد

شرکت لنوو (Lenovo) جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام Lenovo Watch را با ویژگی‌های متنوع و پیشرفته در بازار چین برای پیش‌فروش عرضه کرد.

به گزارش تک‌ناک، این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش با کیفیت بالای ۱.۴۳ اینچی AMOLED است و امکاناتی نظیر تماس تلفنی بدون نیاز به گوشی، پایش ۲۴ ساعته وضعیت سلامت و روش‌های پرداخت دیجیتال محبوب را دارد، همچنین به احتمال زیاد ویژگی‌های دیگری مانند: نمایش نوتیفیکیشن‌ها، کنترل موسیقی و… را ارائه می‌دهد.

گیزموچاینا می‌نویسد که این ساعت هوشمند با قیمتی مقرون‌به‌صرفه طراحی شده و راه‌حلی همه‌جانبه برای کاربرانی است که به دنبال ترکیبی از سبک و کارایی هستند. ساعت هوشمند Lenovo Watch از فلز ساخته شده و با شیشه مقاوم Panda Glass برای محافظت بیشتر پوشیده شده است و در دو رنگ شیک Storm Grey و Deep Space Black به بازار عرضه می‌شود.

ساعت هوشمند Lenovo Watch با صفحه‌نمایش AMOLED

ویژگی‌ها و امکانات Lenovo Watch

صفحه‌نمایش ۱.۴۳ اینچی AMOLED این ساعت با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل و تراکم ۳۲۶ پیکسل بر اینچ، تصاویری واضح و رنگی ارائه می‌دهد.

کاربران می‌توانند از واچ‌فیس‌های قابل تنظیم برای استفاده در موقعیت‌های مختلف، از فعالیت‌های ورزشی گرفته تا مناسبت‌های روزمره، بهره ببرند. همچنین این ساعت دارای حالت Always-On Display است، که امکان نمایش همیشگی ساعت را فراهم می‌کند.

این ساعت هوشمند با اتصال Bluetooth 5.3 و دو حالت ارتباطی، امکان اتصال بی‌وقفه به گوشی‌های هوشمند را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند تماس برقرار و دریافت کنند، پیام‌ها و تاریخچه تماس‌ها را به صورت مستقیم روی ساعت مشاهده نمایند و با استفاده از بلندگوی با وضوح بالا به مکالمه بپردازند.

در زمینه تناسب اندام، Lenovo Watch با ارائه ۷۰ حالت ورزشی، از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا و یوگا، گزینه‌های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ساعت به‌ طور خودکار فعالیت‌های کاربران را شناسایی و پیگیری می‌کند و اطلاعات دقیقی از فعالیت‌ها را ارائه می‌دهد.

همچنین ویژگی‌های نظارت ۲۴ ساعته بر ضربان قلب، اکسیژن خون (SpO2) و خواب و تمرینات تنفسی نیز برای سلامت عمومی کاربران در نظر گرفته شده است.

ساعت هوشمند Lenovo Watch با ویژگی‌ها و امکانات متنوع رونمایی شد
عرضه ساعت هوشمند Lenovo Watch با ویژگی های متنوع

دوام و امکانات پرداخت

این ساعت هوشمند با استاندارد IP68 از مقاومت در برابر آب برخوردار است و برای استفاده روزانه مناسب می‌باشد. با وجود این، برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی بخار، استفاده در محیط‌های آب گرم توصیه نمی‌شود.

ساعت هوشمند Lenovo Watch از پرداخت‌های دوگانه WeChat و Alipay، همچنین حمل و نقل عمومی در شهرهای مختلف پشتیبانی می‌کند.

این ساعت با چیپست پرچمدار خود عملکردی پایدار ارائه می‌دهد و باتری آن در حالت استفاده سبک تا ۱۲ روز و در حالت استفاده معمولی تا ۸ روز دوام می‌آورد.

نوشته ساعت هوشمند Lenovo Watch با ویژگی‌ های متنوع عرضه شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow