ساعت کاسیو مدل G-SHOCK؛ ادای دینی به هنر سامورایی

کاسیو ساعت محدود و بسیار خاص G-SHOCK MRG-B2000JS-1A را رونمایی کرد که از کاتانای مشهور “Juryoku-Maru: San” الهام گرفته است. تنها 800 عدد از این ساعت در سراسر جهان تولید خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، طراحی این ساعت، تلفیقی بی‌نظیر از هنر سنتی ژاپنی و فناوری مدرن است. قاب ساعت […] منبع خبر ساعت کاسیو مدل G-SHOCK؛ ادای دینی به هنر سامورایی پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۵ آبان , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  5
ساعت کاسیو مدل G-SHOCK؛ ادای دینی به هنر سامورایی

کاسیو ساعت محدود و بسیار خاص G-SHOCK MRG-B2000JS-1A را رونمایی کرد که از کاتانای مشهور “Juryoku-Maru: San” الهام گرفته است. تنها 800 عدد از این ساعت در سراسر جهان تولید خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، طراحی این ساعت، تلفیقی بی‌نظیر از هنر سنتی ژاپنی و فناوری مدرن است. قاب ساعت از تیتانیوم هیبریدی تبلور مجدد ساخته شده و الگوی خنک‌کاری تیغه کاتانا را به زیبایی بازتاب می‌دهد. بند ساعت نیز با الهام از غلاف کاتانا، از آلیاژ تیتانیوم DAT55G ساخته شده و با روکش صدف Aogai تزئین شده است. این روکش با استفاده از فناوری میکروساختار، جلوه‌های رنگین و متغیری را بسته به زاویه دید ایجاد می‌کند. Multi-Band 6 برای تنظیم خودکار زمان، انرژی خورشیدی Tough Solar و بلوتوث برای اتصال به گوشی هوشمند از ویژگی های مهم این ساعت محسوب میشود.

همچنین این ساعت خاص قابلیت هایی نظیر مقاومت در برابر آب تا عمق 200 متر، ساختار Clad Guard برای حفاظت از تاج و دکمه‌ها. حکاکی دستی حروف ژاپنی 燦 (San) روی پشت قاب با استفاده از تکنیک‌های آهنگری شمشیر و پوشش ضد بازتاب و نور پس‌تاب LED برای خوانایی بهتر در تاریکی را ارائه خواهد کرد. هر ساعت MRG-B2000JS-1A با یک شماره سریال منحصر به فرد همراه خواهد بود و به دلیل محدود بودن تعداد تولید، بیشتر به عنوان یک کالای کلکسیونی ارزشمند شناخته می‌شود. قیمت این ساعت حدود 8000 دلار آمریکا تخمین زده می‌شود و قرار است در نوامبر 2024 در ژاپن عرضه شود.

منبع خبر ساعت کاسیو مدل G-SHOCK؛ ادای دینی به هنر سامورایی پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow