سامسونگ با به روزرسانی Health زندگی‌ کاربران را سالم‌تر می‌کند

سامسونگ با به‌روزرسانی جدید برنامه Health، دسترسی به سوابق پزشکی را برای کاربران آمریکایی آسان‌تر کرده است. این برنامه اکنون مانند یک پرستار دیجیتال عمل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا سوابق پزشکی خود را از کلینیک‌ها و بیمارستان‌های مختلف در یکجا مشاهده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، طبق اعلام […] منبع خبر سامسونگ با به روزرسانی Health زندگی‌ کاربران را سالم‌تر می‌کند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۲ آبان , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  4
سامسونگ با به روزرسانی Health زندگی‌ کاربران را سالم‌تر می‌کند

سامسونگ با به‌روزرسانی جدید برنامه Health، دسترسی به سوابق پزشکی را برای کاربران آمریکایی آسان‌تر کرده است. این برنامه اکنون مانند یک پرستار دیجیتال عمل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا سوابق پزشکی خود را از کلینیک‌ها و بیمارستان‌های مختلف در یکجا مشاهده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، طبق اعلام سامسونگ در بروزرسانی جدید دسترسی مستقیم به سوابق پزشکی وجود دارد. کاربران می‌توانند با همکاری سامسونگ و b.well Connected Health، به سوابق پزشکی خود، از جمله واکسیناسیون‌ها، نسخه‌ها و نتایج آزمایش‌ها، در برنامه Health دسترسی پیدا کنند. همچنین با اسکن بطری‌های دارو، کاربران می‌توانند داروهای خود را به برنامه اضافه کرده و از طریق یک داشبورد، به میزان مصرف آن‌ها نظارت کنند. همچنین، برنامه هشدارهایی در مورد تداخلات دارویی و آلرژی‌ها ارائه می‌دهد. این ویژگی در حال حاضر در کره جنوبی و هند نیز در دسترس است.

با همکاری Fat Secret، کاربران می‌توانند با اسکن بارکد محصولات غذایی، مصرف روزانه خود را ثبت کرده و به این ترتیب به ایجاد عادات غذایی سالم‌تر کمک کنند. سامسونگ با این به‌روزرسانی، گامی بزرگ در جهت شخصی‌سازی مراقبت‌های بهداشتی برداشته است. کاربران اکنون می‌توانند با استفاده از یک برنامه واحد، به اطلاعات سلامت خود دسترسی داشته باشند و به طور فعال در مدیریت سلامت خود مشارکت کنند.

منبع خبر سامسونگ با به روزرسانی Health زندگی‌ کاربران را سالم‌تر می‌کند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow