سامسونگ مدال شیشه‌ای المپیک ۲۰۲۴ را معرفی کرد

سامسونگ، حامی رقابت‌های المپیک و پارالمپیک، در اقدامی ابتکاری مدال جدید ساخته‌شده از جنس شیشه‌ی بازیافتی را به مجموعه مدال‌های المپیک ۲۰۲۴ اضافه کرد. به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ به‌عنوان یکی از شرکای قدیمی المپیک و پارالمپیک، به‌نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۴ بیش از هر زمان دیگری در این رویداد مهم ورزشی مشارکت می‌کند. غول فناوری کره‌ای... نوشته سامسونگ مدال شیشه‌ای المپیک ۲۰۲۴ را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۳ تیر , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  4
سامسونگ مدال شیشه‌ای المپیک ۲۰۲۴ را معرفی کرد

سامسونگ، حامی رقابت‌های المپیک و پارالمپیک، در اقدامی ابتکاری مدال جدید ساخته‌شده از جنس شیشه‌ی بازیافتی را به مجموعه مدال‌های المپیک ۲۰۲۴ اضافه کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ به‌عنوان یکی از شرکای قدیمی المپیک و پارالمپیک، به‌نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۴ بیش از هر زمان دیگری در این رویداد مهم ورزشی مشارکت می‌کند. غول فناوری کره‌ای علاوه‌بر راه‌اندازی کمپینی هنری در شهر پاریس و عرضه‌ی لوازم جانبی ویژه، در رویداد گلکسی آنپکد، اعلام کرد که مدال چهارم را برای المپیک ۲۰۲۴ طراحی کرده که حتی از مدال‌های طلا و نقره و برنز موجود نیز نمادین‌تر است. مدال چهارم شفاف بوده و از شیشه‌ی بازیافتی ساخته شده است. شعار «Open Always Wins» نیز روی لبه‌ی آن حک شده است.

هر ورزش‌کاری که در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ شرکت کند، این مدال شیشه‌ای را از سامسونگ دریافت خواهد کرد. شرکت‌کنندگان همچنین نسخه‌ی ویژه‌ و محدود المپیک گلکسی زد فلیپ ۶ را دریافت می‌کنند؛ نسخه‌ای که امکان خریدش وجود نخواهد داشت و تنها به‌صورت اختصاصی برای المپین‌ها ساخته شده است. المپیک ۲۰۲۴ المپیک ۲۰۲۴

به‌نقل از سام موبایل، برای اولین‌بار در تاریخ مسابقات المپیک، ورزش‌کاران مجاز خواهند بود که گوشی‌های خود، مخصوصاً گلکسی زد فلیپ ۶ را با خود روی سکو ببرند و با استفاده از آن عکس سلفی بگیرند و به‌اشتراک بگذارند. بااین‌حال، مشخص نیست که مدال شیشه‌ای چه زمانی به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۲۶ جولای (۵ مرداد) آغاز خواهد شد و در ۱۱ آگوست (۲۱ مرداد) خاتمه خواهد یافت. این بازی‌ها میزبان حدود ۱۰,۵۰۰ المپین خواهد بود. بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس نیز از ۲۸ آگوست (۷ شهریور) تا ۸ سپتامبر (۱۸ شهریور) برگزار خواهد شد و میزبان حدود ۴,۴۰۰ پارالمپین خواهد بود.

نوشته سامسونگ مدال شیشه‌ای المپیک ۲۰۲۴ را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow