سامسونگ گلکسی A16 را با وعده ۶ سال پشتیبانی سیستم‌عامل معرفی کرد

سامسونگ گلکسی A16 را با ۶ سال پشتیبانی سیستم‌عامل، پردازنده‌ اگزینوس ۱۳۳۰، صفحه‌نمایش ۶/۷ اینچی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی کرد. به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ با عرضه غیرمنتظره گلکسی A16 5G در وب‌سایت هلندی خود، استاندارد جدیدی در پشتیبانی نرم‌افزاری دستگاه‌های میان‌رده‌اش تعیین کرد. این گوشی هوشمند با تضمین شش نسل به‌روزرسانی اندروید و شش […] نوشته سامسونگ گلکسی A16 را با وعده ۶ سال پشتیبانی سیستم‌عامل معرفی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۷ مهر , ۱۴۰۳ - 02:00
 0  4
سامسونگ گلکسی A16 را با وعده ۶ سال پشتیبانی سیستم‌عامل معرفی کرد

سامسونگ گلکسی A16 را با ۶ سال پشتیبانی سیستم‌عامل، پردازنده‌ اگزینوس ۱۳۳۰، صفحه‌نمایش ۶/۷ اینچی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ با عرضه غیرمنتظره گلکسی A16 5G در وب‌سایت هلندی خود، استاندارد جدیدی در پشتیبانی نرم‌افزاری دستگاه‌های میان‌رده‌اش تعیین کرد. این گوشی هوشمند با تضمین شش نسل به‌روزرسانی اندروید و شش سال دریافت پچ‌های امنیتی، تا اکتبر ۲۰۳۰ به دریافت به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری ادامه خواهد داد. این مدت‌زمان پشتیبانی که معمولاً مختص دستگاه‌های پرچم‌دار است، از تعهد سامسونگ به ارائه خدمات پس از فروش طولانی‌مدت حتی برای محصولات میان‌رده حکایت می‌کند.

گلکسی A16 5G به صفحه‌نمایش امولد ۶/۷ اینچی با رزولوشن Full HD+ (۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز شده است. با وجود پشتیبانی نرم‌افزاری در حدواندازه پرچم‌داران، طراحی گوشی جدید سامسونگ همچنان از بریدگی قطره‌ای‌ برای دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. حاشیه‌های اطراف نمایشگر نیز مانند سایر گوشی‌های میان‌رده است.

سامسونگ به تازگی گلکسی A16 را به عنوان اولین گوشی میان‌رده خود با شش سال پشتیبانی نرم‌افزاری معرفی کرده است

گیزموچاینا می‌نویسد که طراحی ماژول دوربین در پنل پشتی به شیوه سنتی سامسونگ است و شامل سه لنز و یک فلاش LED می‌شود. سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی همراه با لنز اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجموعه دوربین گلکسی A16 5G را تشکیل می‌دهند. قلب تپنده گوشی جدید سامسونگ پردازنده هشت‌هسته‌ای اگزینوس ۱۳۳۰ با فرکانس پایه ۲/۴ است.

سامسونگ به تازگی گلکسی A16 را به عنوان اولین گوشی میان‌رده خود با شش سال پشتیبانی نرم‌افزاری معرفی کرده است

گوشی جدید گلکسی سامسونگ به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قابلیت افزایش تا ۱/۵ ترابایت با استفاده از کارت microSD مجهز است. بااین‌حال به‌دلیل محدودیت‌های فنی، استفاده هم‌زمان از دو سیم‌کارت و کارت حافظه microSD امکان‌پذیر نیست.

انرژی لازم برای کار گلکسی A16 5G را باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ وات تأمین می‌کند. این گوشی گواهی IP54 را دریافت کرده و در‌برابر قطرات آب و گرد و غبار تا حدودی مقاوم است.

این دستگاه در سه رنگ آبی و مشکی و خاکستری روانه بازار خواهد شد. با وجود معرفی رسمی گلکسی A16 5G، سامسونگ هنوز قیمت نهایی آن را اعلام نکرده است. با‌توجه‌به اینکه قیمت مدل قبلی حدود ۱۹۹ دلار بوده است، می‌توان انتظار داشت که قیمت این مدل نیز در همین بازه قیمتی قرار گیرد.

نوشته سامسونگ گلکسی A16 را با وعده ۶ سال پشتیبانی سیستم‌عامل معرفی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow