سامسونگ One UI را به محصولات دیگر خود گسترش می‌دهد

سامسونگ با یکپارچه‌سازی رابط کاربری One UI در تمامی دستگاه‌های خود، از سال ۲۰۲۵ تحولی بزرگ در تجربه‌ی کاربری ایجاد خواهد کرد. به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ اعلام کرده است رابط کاربری One UI که تاکنون مختص دستگاه‌های گلکسی بوده، از سال آینده به سایر محصولات مهم این شرکت گسترش خواهد یافت. One UI با طراحی مینیمال […] نوشته سامسونگ One UI را به محصولات دیگر خود گسترش می‌دهد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۴ مهر , ۱۴۰۳ - 06:00
 0  4
سامسونگ One UI را به محصولات دیگر خود گسترش می‌دهد

سامسونگ با یکپارچه‌سازی رابط کاربری One UI در تمامی دستگاه‌های خود، از سال ۲۰۲۵ تحولی بزرگ در تجربه‌ی کاربری ایجاد خواهد کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ اعلام کرده است رابط کاربری One UI که تاکنون مختص دستگاه‌های گلکسی بوده، از سال آینده به سایر محصولات مهم این شرکت گسترش خواهد یافت. One UI با طراحی مینیمال و تمرکز بر محتوا در سال ۲۰۱۸ به‌عنوان جانشینی برای تاچ‌ویز (TouchWiz)، رابط کاربری پیچیده و شلوغ سامسونگ، معرفی شد.

این تحول بزرگ در طراحی رابط کاربری با استقبال گرم کاربران همراه شد. سامسونگ نیز با توسعه‌ی مداوم One UI، آن را به رابط کاربری قدرتمند و کاربرپسندی تبدیل کرده است که هم‌اکنون در طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های این شرکت استفاده می‌شود.

سامسونگ در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود، خبر از گسترش اکوسیستم One UI داد.

9to5google می‌نویسد که سامسونگ در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود، از گسترش اکوسیستم One UI خبر داد. این رابط کاربری محبوب که تاکنون در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها استفاده می‌‌شد، از‌این‌پس در محصولات اصلی دیگر سامسونگ مانند تلویزیون‌ها و لوازم خانگی نیز به‌کار گرفته خواهد شد. با این تصمیم سامسونگ به‌دنبال ایجاد تجربه‌ی کاربری یکپارچه و هماهنگ در تمامی دستگاه‌های خود است.

درحال‌حاضر، جزئیات دقیق تغییرات احتمالی در طراحی و ویژگی‌های این رابط کاربری در پی تصمیم جدید سامسونگ دردسترس نیست. باوجوداین، برندسازی منسجم و تأکید بر ادغام تجربه‌ی نرم‌افزاری نشان می‌دهد که غول فناوری کره‌ای به‌دنبال ایجاد تجربه‌ی کاربری یکپارچه و هماهنگ در تمامی محصولاتش است. این رویکرد ظرفیت‌های زیادی برای بهبود تعامل کاربران و افزایش کارایی محصولات سامسونگ دارد.

نوشته سامسونگ One UI را به محصولات دیگر خود گسترش می‌دهد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow