سونی با تلویزیون های براویا تجربه تماشای فیلم در خانه را متحول می‌کند

سونی با معرفی مفهوم «Cinema is Coming Home» برای تلویزیون های براویا، تجربه‌ی تماشای فیلم در خانه را ارتقای چشمگیری داده است. به‌گزارش تک‌ناک، سونی با معرفی مفهوم «Cinema is Coming Home» و ترکیب فناوری‌های پیشرفته‌ی تصویر و صدا، به کاربران امکان می‌دهد تا از کیفیت سینمایی واقعی و تجربه‌ای فراگیر در خانه‌ی خود لذت […] نوشته سونی با تلویزیون های براویا تجربه تماشای فیلم در خانه را متحول می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۹ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  0
سونی با تلویزیون های براویا تجربه تماشای فیلم در خانه را متحول می‌کند

سونی با معرفی مفهوم «Cinema is Coming Home» برای تلویزیون های براویا، تجربه‌ی تماشای فیلم در خانه را ارتقای چشمگیری داده است.

به‌گزارش تک‌ناک، سونی با معرفی مفهوم «Cinema is Coming Home» و ترکیب فناوری‌های پیشرفته‌ی تصویر و صدا، به کاربران امکان می‌دهد تا از کیفیت سینمایی واقعی و تجربه‌ای فراگیر در خانه‌ی خود لذت ببرید. هدف سونی از این ابتکار ارائه‌ی تجربه‌ای بی‌نظیر و نزدیک به سینما در محیط خانه است.

اس. اس. راجامولی، کارگردان نامدار هندی، با حمایت از مفهوم «Cinema is Coming Home»، بر این نوآوری مُهر تأیید زده است. این مفهوم نه‌تنها تجربه‌ی تماشای فیلم در خانه را متحول می‌کند؛ بلکه سبک زندگی علاقه‌مندان به سینما را نیز دگرگون خواهد کرد. این مفهوم بر سه جنبه اصلی تمرکز دارد:

  • تصویر و صدای سینمایی: تلویزیون های براویا سونی با استفاده از جدیدترین فناوری‌های تصویر و صدا، تصاویری با کیفیت 4K HDR و صدایی با استاندارد دالبی اتموس ارائه می‌دهند. این تلویزیون‌ها استانداردهای جدیدی در صنعت تلویزیون تعیین کرده‌اند.
  • کالیبراسیون استودیویی: تلویزیون های براویا سونی با همکاری غول‌های صنعت سرگرمی مانند نتفلیکس و پرایم ویدئو و Sony Pictures Core، ادغام شده‌اند تا بتوانید فیلم‌ها را دقیقاً همان‌طور‌که کارگردانان تمایل داشته‌اند، تماشا کنید.
  • تجربه‌ی تماشای باکیفیت فیلم: BRAVIA از فناوری‌هایی مانند IMAX Enhanced و دالبی ویژن و دالبی اتموس استفاده می‌کند تا تجربه‌ی سینمایی را به خانه بیاورد.
سونی با معرفی مفهوم «سینما به خانه می‌آید» برای تلویزیون‌های BRAVIA، تجربه تماشای فیلم در خانه را به سطحی کاملا

دراین‌میان، اس‌. اس. راجامولی بر اهمیت حفظ اصالت دیدگاه فیلم‌سازان نیز تأکید می‌کند. تلویزیون های براویا سونی با همکاری نزدیک با صنعت سینما، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا تجربه‌ای مشابه با سینما را در خانه برایتان به‌ارمغان آورند.

تلویزیون‌های براویا سونی و Theatre Bar

سونی با معرفی سری جدید تلویزیون‌های BRAVIA، به‌ویژه سری پرچم‌دار BRAVIA 9 با فناوری Backlit MasterDrive، تجربه‌ی تماشای فیلم در خانه را متحول کرده است. این تلویزیون‌ها با ارائه‌ی تصاویری با کیفیت سینما و رنگ‌های طبیعی، شما را به قلب هیجان فیلم‌ها می‌برند.

فون‌آرنا می‌نویسد که سونی با معرفی سری جدید BRAVIA Theatre (Bar 8 و Bar 9 و Quad) و نام‌های بازاریابی جدید، تجربه‌ی سرگرمی خانگی را متحول کرده است. این محصولات با بهره‌گیری از تازه‌ترین فناوری‌های صدا و تصویر، کیفیت بی‌نظیری ارائه می‌دهند و با نام‌های جدید خود، هویت قوی‌تری پیدا کرده‌اند.

پیشنهادهای تبلیغاتی

سونی با معرفی مفهوم «سینما به خانه می‌آید» برای تلویزیون‌های BRAVIA، تجربه تماشای فیلم در خانه را به سطحی کاملا جدید ارتقا داده است

درحال‌حاضر، نمایندگی سونی در هند پیشنهادهای متنوعی برای تلویزیون‌های براویا ارائه می‌دهد؛ ازجمله:

  • گارانتی جامع سه‌ساله برای تلویزیون‌های براویا
  • بازپرداخت نقدی فوری تا ۲۵,۰۰۰ روپیه
  • EMI رایگان برای تلویزیون‌های براویا
  • طرح EMI ترکیبی برای تلویزیون‌ها و سیستم‌های صوتی با قیمت پایه‌ی ۲,۹۹۵ روپیه
  • تخفیف‌های حداکثر ۶۴,۹۹۰ روپیه‌ای برای تلویزیون و سیستم صوتی براویا

در پایان، باید بگوییم که سونی با حمایت راجامولی و تقویت خط‌تولید خود، به‌دنبال تصاحب سهم بیشتری از بازار تلویزیون‌های ممتاز در هند است و قصد دارد تا به‌عنوان رقیب جدی برای سایر برندها مطرح شود.

نوشته سونی با تلویزیون های براویا تجربه تماشای فیلم در خانه را متحول می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow