سونی به شکایات درباره‌ی جدیدترین آپدیت PS5 پاسخ داد

سونی به شکایات مرتبط با آپدیت PS5 که صفحه‌ی اصلی کنسول را با تصاویر تبلیغاتی و اخبار قدیمی پُر کرده است، پاسخ داد. به‌‌گزارش تک‌ناک، سونی در پاسخ به شکایت درباره‌ی جدیدترین آپدیت PS5، این مشکل را به خطای فنی نسبت داده که اکنون برطرف شده است. غول فناوری ژاپنی در صفحه‌ی رسمی خود نوشت: […] نوشته سونی به شکایات درباره‌ی جدیدترین آپدیت PS5 پاسخ داد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۱ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  4
سونی به شکایات درباره‌ی جدیدترین آپدیت PS5 پاسخ داد

سونی به شکایات مرتبط با آپدیت PS5 که صفحه‌ی اصلی کنسول را با تصاویر تبلیغاتی و اخبار قدیمی پُر کرده است، پاسخ داد.

به‌‌گزارش تک‌ناک، سونی در پاسخ به شکایت درباره‌ی جدیدترین آپدیت PS5، این مشکل را به خطای فنی نسبت داده که اکنون برطرف شده است. غول فناوری ژاپنی در صفحه‌ی رسمی خود نوشت:

خطای فنی در ویژگی اخبار رسمی PS5 رخ داده بود که اکنون برطرف شده است… هیچ تغییری در نحوه‌ی نمایش اخبار بازی‌ها روی PS5 ایجاد نشده است.

به‌نقل از یوروگیمر، ماجرا از جایی شروع شد که پس از جدیدترین آپدیت PS5، برخی کاربران از ظاهر جدید صفحه‌ی اصلی کنسول به‌شدت ناراضی شدند. این تغییرات که در هفته‌های اخیر به‌تدریج اعمال شده است، صفحه‌ی اصلی PS5 را به فضایی شلوغ از تصاویر تبلیغاتی و اخبار بی‌ربط و قدیمی تبدیل کرده است. این تبلیغات و مقالات خبری به‌جای تصاویر زیبای قبلی، مرکز صفحه‌ی اصلی کنسول را پُر کرده‌اند.

سونی به شکایات پیرامون آپدیت PS5 پاسخ داد

هاب اصلی PS5 به‌جای نمایش هنری زیبا هنگام انتخاب بازی، صفحه‌ی اصلی PS5 به ترکیبی آشفته از تصاویر تبلیغاتی تصادفی و اخبار قدیمی تبدیل شده است که در برخی مواقع، ارتباط کمی با بازی انتخاب‌شده دارند. برای مثال، وقتی بازی Horizon Zero Dawn انتخاب می‌شود، تصویری بزرگ از شخصیت Lego Aloy ظاهر می‌شود که با متنی بزرگ «ماجراهای Lego Horizon» نمایش داده می‌شود.

بعضی بازی‌ها تبلیغات قدیمی را نشان می‌دهند یا کاربر را به خرید بازی‌ای ترغیب می‌کنند که قبلاً مالک آن بوده است. این تغییرات باعث نارضایتی شدید کاربران شده است و عده‌ای از آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی به‌شدت از وضعیت موجود انتقاد کرده‌اند.

یکی از کاربران در شبکه‌ی اجتماعی ردیت نوشت:

از انتخاب‌های پلی‌استیشن دارم زده می‌شوم. نمی‌خواهم تبلیغات یا بازی‌های به‌صورت خدمات یا دوباره خریدن کنسول را ببینم.

کاربر دیگری افزود:

این به‌روزرسانی افتضاح است. به‌جای تصاویر زیبا، مقالات خبری بی‌ربط نمایش داده می‌شود که ظاهر صفحه‌ی اصلی را به‌هم ریخته است.

همان‌طورکه گفتیم، سونی مدعی شده است که این مشکل، تنها خطایی فنی بوده و در‌حال‌حاضر، آن را برطرف کرده است.

نوشته سونی به شکایات درباره‌ی جدیدترین آپدیت PS5 پاسخ داد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow