سونی سی‌امین سالگرد پلی‌استیشن را با نسخه‌ای ویژه جشن می‌گیرد

شرکت سونی به مناسبت سی‌امین سالگرد برند محبوب پلی‌استیشن، از نسخه‌ای ویژه و محدود از کنسول پلی‌استیشن 5 رونمایی کرده است. به گزارش تک‌ناک، این مجموعه به نام PlayStation 30th Anniversary Collection با طراحی نوستالژیک به اولین پلی‌استیشن در سال 1994 ادای احترام می‌کند. به نقل از سایت neowin، بسته اصلی این مجموعه شامل نسخه […] نوشته سونی سی‌امین سالگرد پلی‌استیشن را با نسخه‌ای ویژه جشن می‌گیرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۲ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  4
سونی سی‌امین سالگرد پلی‌استیشن را با نسخه‌ای ویژه جشن می‌گیرد

شرکت سونی به مناسبت سی‌امین سالگرد برند محبوب پلی‌استیشن، از نسخه‌ای ویژه و محدود از کنسول پلی‌استیشن 5 رونمایی کرده است.

به گزارش تک‌ناک، این مجموعه به نام PlayStation 30th Anniversary Collection با طراحی نوستالژیک به اولین پلی‌استیشن در سال 1994 ادای احترام می‌کند.

به نقل از سایت neowin، بسته اصلی این مجموعه شامل نسخه محدود PS5 Pro با طرحی برگرفته از رنگ‌های پلی‌استیشن اولیه است. این کنسول دارای یک SSD با ظرفیت 2 ترابایت و لوازم جانبی هماهنگ با ظاهر قدیمی می‌باشد.

تنها 12,300 واحد از این بسته تولید خواهد شد، که به تاریخ عرضه پلی‌استیشن اصلی در 3 دسامبر 1994 اشاره دارد. همچنین یک گزینه دیگر با PS5 Digital Edition و SSD با ظرفیت 1 ترابایت نیز موجود خواهد بود.

جشن سی‌امین سالگرد پلی‌استیشن سونی با عرضه نسخه‌ای ویژه

این مجموعه ویژه در تاریخ 21 نوامبر عرضه خواهد شد و به تعداد محدودی برای پیش‌خرید در دسترس قرار می‌گیرد.

هر دو نسخه شامل آیتم‌های کلکسیونی مانند: کابل‌های الهام‌گرفته از پلی‌استیشن اصلی، پوسترهای 30 سالگی و استیکرهای این برند خواهند بود.

علاوه بر کنسول‌های با طراحی نوستالژیک، این بسته‌ها شامل کنترلرهای DualSense و لوازم جانبی مشابه هستند. در بسته PS5 Pro، یک DualSense Edge و پایه شارژ نیز به چشم می‌خورد.

کاربران می‌توانند از تاریخ 26 سپتامبر برای پیش‌خرید این مجموعه خاص ثبت‌نام کنند. این اقلام نوستالژیک در 21 نوامبر به بازار عرضه خواهند شد.

شما می‌توانید ویدیوی معرفی این باندل ویژه را که برای سی‌امین سالگرد پلی‌استیشن است، از این لینک تماشا کنید.

نوشته سونی سی‌امین سالگرد پلی‌استیشن را با نسخه‌ای ویژه جشن می‌گیرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow