شبکه اجتماعی تردز به مرز ۲۰۰ میلیون نفر کاربر فعال رسید

تردز توانسته است در مدت‌زمان کوتاهی، کاربران زیادی را جذب کند و به رقیب جدی برای ایکس تبدیل شود. تعداد کاربران فعال این شبکه‌ی اجتماعی حالا به نزدیک ۲۰۰ میلیون نفر رسیده است. به‌گزارش تک‌ناک، یک روز پس از آنکه مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در جلسه‌ی اعلام درآمد سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ این شرکت درباره‌ی... نوشته شبکه اجتماعی تردز به مرز ۲۰۰ میلیون نفر کاربر فعال رسید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۲ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
شبکه اجتماعی تردز به مرز ۲۰۰ میلیون نفر کاربر فعال رسید

تردز توانسته است در مدت‌زمان کوتاهی، کاربران زیادی را جذب کند و به رقیب جدی برای ایکس تبدیل شود. تعداد کاربران فعال این شبکه‌ی اجتماعی حالا به نزدیک ۲۰۰ میلیون نفر رسیده است.

به‌گزارش تک‌ناک، یک روز پس از آنکه مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در جلسه‌ی اعلام درآمد سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ این شرکت درباره‌ی رسیدن تردز به تقریباً ۲۰۰ میلیون نفر کاربر صحبت کرد، این شبکه‌ی اجتماعی به این نقطه‌ی عطف دست یافت.

تک‌کرانچ می‌نویسد که آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، با انتشار پستی در تردز تأیید کرد که این پلتفرم رقیب توییتر به ۲۰۰ میلیون نفر کاربر فعال رسیده است. متا فقط در ۱۳ ماه به این رقم دست یافته است.

رشد تردز خیره‌کننده بوده است. این پلتفرم متنی که در جولای ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد، در آوریل ۲۰۲۴ به ۱۵۰ میلیون نفر کاربر و در جولای ۲۰۲۴ به‌مناسبت یک‌سالگی خود به ۱۷۵ میلیون نفر کاربر و سپس یک ماه بعد با جهش دیگری، به ۲۰۰ میلیون نفر کاربر رسید.

۲۰۰ میلیون کاربر در تردز

در مقام مقایسه، شبکه‌ی اجتماعی ایکس طبق گفته‌ی ایلان ماسک، در ماه می بیش از ۶۰۰ میلیون نفر کاربر ماهانه داشت. نابودی توییتر سابق به‌دنبال تغییرات ناگهانی ماسک که باعث نارضایتی بسیاری از کاربران قدیمی شد، انگیزه‌ی اصلی متا برای راه‌اندازی تردز برای ارائه‌ی پلتفرمی جایگزین توییتر بود.

سال گذشته، زاکربرگ گفت که تردز بخت زیادی برای تبدیل‌شدن به پلتفرمی با بیش از یک‌میلیارد نفر کاربر دارد. در جلسه‌ی اعلام درآمد سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ متا، مدیرعامل این شرکت، مسیر رشد تردز را مناسب توصیف کرد. زاکربرگ افزود علاوه‌بر ارائه‌ی ویژگی‌ها، متا در حال بهبود سیستم توصیه‌ی محتوا در تردز است.

نوشته شبکه اجتماعی تردز به مرز ۲۰۰ میلیون نفر کاربر فعال رسید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow