شبکه PlayStation از دسترس خارج شد

شبکه PlayStation از دوشنبه شب با مشکل بزرگی مواجه شده است و کاربران کنسول‌های PS5 و PS4 قادر به اتصال به سرورها نیستند، همچنین هیچ اطلاعی از زمان رفع آن در دسترس نیست. به گزارش تک‌ناک و به نقل از رسانه Verge، بازیکنانی که قصد داشتند شب خود را با بازی آنلاین در PS5 یا […] نوشته شبکه PlayStation از دسترس خارج شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۰ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  2
شبکه PlayStation از دسترس خارج شد

شبکه PlayStation از دوشنبه شب با مشکل بزرگی مواجه شده است و کاربران کنسول‌های PS5 و PS4 قادر به اتصال به سرورها نیستند، همچنین هیچ اطلاعی از زمان رفع آن در دسترس نیست.

به گزارش تک‌ناک و به نقل از رسانه Verge، بازیکنانی که قصد داشتند شب خود را با بازی آنلاین در PS5 یا PS4 سپری کنند، ممکن است با ناکامی مواجه شوند، مگر اینکه به بازی‌های تک‌نفره علاقه‌مند باشند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده در صفحه وضعیت رسمی PSN، مشکلاتی در تمام پلتفرم‌ها از جمله PS Vita، PS3، PS4، PS5 و نسخه‌های وب وجود دارد.

در آخرین به‌روزرسانی که در ساعت 9:21 شب به وقت شرق آمریکا منتشر شده، نوشته شده است:

«امکان دارد در اجرای بازی‌ها، برنامه‌ها یا استفاده از قابلیت‌های شبکه مشکل داشته باشید. در حال کار برای حل این مشکل هستیم و از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.»

شبکه PlayStation در حال حاضر از دسترس خارج شده است

از سوی دیگر، هنگام تلاش برای اجرای بازی‌ها، کاربران با کد خطای WS-116522-7 در PS5 مواجه می‌شوند و پیغام مربوطه نشان می‌دهد که «به‌روزرسانی نرم‌افزار سیستم با مشکل مواجه شده است.»

کاربران نمی‌توانند وارد حساب‌های خود شوند، بازی‌های چندنفره را بازی کنند یا حتی بازی‌های تک‌نفره‌ای که نیاز به اتصال به اینترنت دارند را اجرا نمایند. بازی‌های آفلاین اما به نظر می‌رسد که به درستی کار می‌کنند.

در حال حاضر هیچ اطلاعی از علت این مشکل و زمان احتمالی رفع آن منتشر نشده است. این موضوع به نظر ارتباطی با مشکلی که چند ساعت قبل باعث عدم نمایش صحیح تصاویر بازی‌ها در صفحه اصلی PS5 شده بود، ندارد.

هرگونه اطلاعات جدید در زمینه رفع مشکل شبکه PlayStation یا دلیل مشکل آن اعلام خواهد شد.

نوشته شبکه PlayStation از دسترس خارج شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow