شرکت های دانش بنیان کشور به ۳ برابر افزایش می یابند

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور گفت: تا پایان برنامه هفتم توسعه تعداد شرکت های دانش بنیان در کشور به ۳ برابر افزایش خواهد یافت. به گزارش تکناک، حسین افشین اظهار کرد: هم اینک ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعال است که طبق برنامه هفتم توسعه به ۳۰ هزار شرکت خواهد […] نوشته شرکت های دانش بنیان کشور به ۳ برابر افزایش می یابند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۱ مهر , ۱۴۰۳ - 17:00
 0  0
شرکت های دانش بنیان کشور به ۳ برابر افزایش می یابند

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور گفت: تا پایان برنامه هفتم توسعه تعداد شرکت های دانش بنیان در کشور به ۳ برابر افزایش خواهد یافت.

به گزارش تکناک، حسین افشین اظهار کرد: هم اینک ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعال است که طبق برنامه هفتم توسعه به ۳۰ هزار شرکت خواهد رسید.

وی با اشاره به ظرفیت های کشور در حوزه های مختلف از جمله منابع انسانی افزود: افراد باهوش‌ و با استعداد بسیاری در استان های مختلف هستند اما از ‌پتانسیل نخبگان کمتر استفاده شده است.

نگاه ویژه دولت چهاردهم به شرکت های دانش بنیان

این مسئول افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان، محور محرک تولید، اشتغال و اقتصاد در کشور است و دولت چهاردهم نیز برنامه ویژه‌ای برای توجه به این شرکت‌ها، پارک‌های علم و فناوری و استفاده از ظرفیت آن‌ها برای رشد و توسعه دارد.

معاون علمی رئیس‌جمهور با بیان اینکه بسته‌های حمایتی خوبی برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در نظر گرفته شده است، گفت: دولت چهاردهم توجه ویژه‌ای به تولیدات و اقتصاد شرکت‌های دانش بنیان دارد چرا که این شرکت‌ها می‌توانند در رشد اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال برای جوانان بسیار موثر باشند.

نوشته شرکت های دانش بنیان کشور به ۳ برابر افزایش می یابند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow