شیائومی از اولین گوشی‌های خود با تراشه Snapdragon 8 Elite رونمایی کرد

شیائومی به تازگی از اولین گوشی‌های هوشمند خود با تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Elite رونمایی کرده است. این گوشی‌ها در رویداد رونمایی ۲۹ اکتبر در چین به طور کامل معرفی خواهند شد. در این رویداد، سری جدید تبلت‌های اندرویدی این شرکت، یعنی شیائومی پد ۷ نیز رونمایی می‌شود. با این حال، تبلت‌های این سری از […] منبع خبر شیائومی از اولین گوشی‌های خود با تراشه Snapdragon 8 Elite رونمایی کرد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۵ آبان , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  5
شیائومی از اولین گوشی‌های خود با تراشه Snapdragon 8 Elite رونمایی کرد

شیائومی به تازگی از اولین گوشی‌های هوشمند خود با تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Elite رونمایی کرده است. این گوشی‌ها در رویداد رونمایی ۲۹ اکتبر در چین به طور کامل معرفی خواهند شد. در این رویداد، سری جدید تبلت‌های اندرویدی این شرکت، یعنی شیائومی پد ۷ نیز رونمایی می‌شود. با این حال، تبلت‌های این سری از نظر مشخصات فنی، به اندازه گوشی‌های جدید هیجان‌انگیز نخواهند بود.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه فناوری تکنا، شیائومی تأیید کرده است که مدل پرو سری پد ۷ به تراشه Snapdragon 8s Gen 3 مجهز خواهد بود. در حالی که مدل استاندارد این سری، به گفته منابع، از تراشه Snapdragon 7+ Gen 3 بهره خواهد برد. هر دو این تراشه‌ها در دسته تراشه‌های میان‌رده قدرتمند قرار می‌گیرند.

از سوی دیگر، شیائومی اعلام کرده است که سری پد ۷ به نمایشگری با کیفیت بسیار بالا مجهز خواهد شد که برای استفاده‌های روزمره و مخصوصاً کارهای اداری بسیار مناسب است. این نمایشگر ۱۱.۲ اینچی با نسبت تصویر ۳:۲، رزولوشن ۳۲۰۰x۲۱۳۶ پیکسل، نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز و تراکم پیکسلی ۳۴۵ PPI، تصاویری بسیار شفاف و روان را ارائه می‌دهد. همچنین، شایعات حاکی از آن است که مدل پرو سری پد ۷ به قابلیت کاهش نور DC، پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

هر دو مدل تبلت سری پد ۷ با سیستم‌عامل HyperOS 2.0 عرضه خواهند شد که بر پایه اندروید ۱۵ توسعه یافته است. این سیستم‌عامل، ویژگی‌های هوش مصنوعی پیشرفته و رابط کاربری بهبود یافته‌ای را برای تجربه کاربری بهتر در تبلت‌ها ارائه می‌دهد. اگرچه جزئیات قیمت هنوز اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این تبلت‌ها در آینده نزدیک در بازار جهانی نیز عرضه شوند. برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر شیائومی از اولین گوشی‌های خود با تراشه Snapdragon 8 Elite رونمایی کرد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow