شیائومی اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 4s نسل ۲ کوالکام را معرفی می‌کند

شیائومی به‌زودی اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 4s نسل ۲ کوالکام خود را وارد بازار خواهد کرد. این تراشه جولای ۲۰۲۴ معرفی شده بود. به‌گزارش تک‌ناک‌، کوالکام ۱۶ اکتبر ۲۰۲۴ در هند رویدادی را برگزار و در آن گوشی هوشمند جدید شیائومی را معرفی خواهد کرد. در این رویداد تراشه اسنپدراگون 4s نسل […] نوشته شیائومی اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 4s نسل ۲ کوالکام را معرفی می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۲ مهر , ۱۴۰۳ - 00:00
 0  2
شیائومی اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 4s نسل ۲ کوالکام را معرفی می‌کند

شیائومی به‌زودی اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 4s نسل ۲ کوالکام خود را وارد بازار خواهد کرد. این تراشه جولای ۲۰۲۴ معرفی شده بود.

به‌گزارش تک‌ناک‌، کوالکام ۱۶ اکتبر ۲۰۲۴ در هند رویدادی را برگزار و در آن گوشی هوشمند جدید شیائومی را معرفی خواهد کرد. در این رویداد تراشه اسنپدراگون 4s نسل ۲ که با لیتوگرافی ۴ نانومتری تولید شده، به‌صورت رسمی رونمایی و به بازار عرضه خواهد شد.

فون‌آرنا می‌نویسد این تراشه که نسخه‌ای ارزان‌تر از اسنپدراگون ۴ نسل ۲ شناخته می‌شود، پیکربندی هسته‌هایس مشابه با برادر بزرگ‌تر خود است. هر دو تراشه از دو هسته Cortex-A78 و شش هسته Cortex-A55 استفاده می‌کنند. باوجوداین، اسنپدراگون ۴ نسل ۲ از‌نظر عملکرد پردازشی ۱۰ درصد سریع‌تر است و از پهنای باند حافظه بیشتری بهره می‌برد. تراشه اسنپدراگون 4s نسل ۲ به‌دلیل قیمت ارزان‌تر، گزینه مناسبی برای گوشی‌های ارزان‌قیمت خواهد بود.

طبق اطلاعات منتشر‌شده، شیائومی قصد دارد گوشی هوشمند 5G ارزان‌قیمتی از سری Redmi 13 را به بازار هند عرضه کند که قیمت آن کمتر از ۱۰۰ دلار خواهد بود. این گوشی ممکن است گزینه‌ای جذاب برای کاربرانی باشد که به‌دنبال گوشی هوشمند با قابلیت‌ها و قیمت مناسب هستند. این در حالی است که هم‌اکنون گوشی Redmi 13C 5G در بازار هند با قیمت حدود ۱۰,۰۰۰ روپیه (۱۲۰ دلار یا ۱۱۰ یورو) عرضه شده است.

اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 4s نسل ۲

از ویژگی‌های بارز این گوشی جدید می‌توان به نمایشگر ۶/۷ اینچی از نوع LCD با وضوح HD+ و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز اشاره کرد که تجربه بصری رضایت‌بخشی برای کاربران فراهم می‌کند. این مشخصات معمولاً در گوشی‌های اقتصادی دیده می‌شود و برای کاربران این دسته از محصولات کاملاً رضایت‌بخش است.

علاوه‌بر‌این، گوشی جدید سری Redmi 13 احتمالاً به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود که امکان ثبت تصاویر با‌‌کیفیت را برای کاربران فراهم می‌کند. در پنل جلویی گوشی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است که برای گرفتن عکس‌های سلفی و مکالمات تصویری مناسب است. همچنین، این گوشی از باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات بهره خواهد برد. نکته مهم دیگر اینکه گوشی یادشده به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری MIUI به بازار عرضه می‌شود.

درپایان، باید منتظر رویداد ۱۶ اکتبر در هند باشیم تا جزئیات بیشتری درباره این گوشی و سایر ویژگی‌های آن به‌صورت رسمی اعلام شود. این محصول می‌تواند به عنوان یکی از گوشی‌های 5G جذاب و مقرون‌به‌صرفه‌ بازار شناخته شود و نقش مهمی در رقابت شیائومی در بخش گوشی‌های اقتصادی ایفا کند.

نوشته شیائومی اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 4s نسل ۲ کوالکام را معرفی می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow