شیائومی به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های تاشو سه‌نمایشگره می‌پیوندد

اخیراً شایعاتی مبنی‌بر ورود شیائومی به بازار گوشی‌های تاشو سه‌نمایشگره منتشر شده است. در سال‌های آینده، این گوشی‌ها به ترند بعدی صنعت گوشی‌های هوشمند تبدیل خواهند شد. به گزارش تک‌ناک، شایعات درباره‌ی گوشی تاشو سه‌نمایشگره جدید هواوی داغ شده است. ریچارد یو، مدیرعامل این شرکت، چندین‌بار با این دستگاه دیده شده است و گفته می‌شود... نوشته شیائومی به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های تاشو سه‌نمایشگره می‌پیوندد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 06:59
 0  3
شیائومی به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های تاشو سه‌نمایشگره می‌پیوندد

اخیراً شایعاتی مبنی‌بر ورود شیائومی به بازار گوشی‌های تاشو سه‌نمایشگره منتشر شده است. در سال‌های آینده، این گوشی‌ها به ترند بعدی صنعت گوشی‌های هوشمند تبدیل خواهند شد.

به گزارش تک‌ناک، شایعات درباره‌ی گوشی تاشو سه‌نمایشگره جدید هواوی داغ شده است. ریچارد یو، مدیرعامل این شرکت، چندین‌بار با این دستگاه دیده شده است و گفته می‌شود که به‌زودی روانه‌ی بازار می‌شود. سامسونگ نیز در این رقابت حضور دارد؛ اما هواوی ظاهراً پیشتاز است. حالا به‌نظر می‌رسد شرکت چینی دیگری نیز به این رقابت وارد شده است.

طبق گزارش‌های تازه، شیائومی در حال کار روی گوشی هوشمند تاشو سه‌نمایشگره است. این نوع گوشی‌ها با داشتن سه ناحیه‌ی تا، قابلیت تبدیل‌شدن به تبلتی کوچک را دارند و درمقایسه‌با گوشی‌های تاشو دوگانه، امکان نمایش محتوای بیشتری فراهم می‌کنند. برای مثال، گوشی تاشو سه‌نمایشگره‌ی جدید هواوی وقتی کاملاً باز می‌شود، حدود ۱۰ اینچ صفحه نمایش دارد. شیائومی به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های تاشوی سه‌نمایشگره می‌پیوندد شیائومی به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های تاشوی سه‌نمایشگره می‌پیوندد

براساس شایعات، گوشی تاشو جدید شیائومی که احتمالاً به خانواده‌ی میکس تعلق دارد، در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC) سال آینده رونمایی خواهد شد. علاوه‌براین، غول فناوری چینی قصد دارد پرچم‌دار جدیدش، یعنی شیائومی ۱۵ اولترا را نیز در همین رویداد معرفی کند.

فون‌آرنا می‌نویسد شیائومی صحت تولید گوشی تاشو سه‌نمایشگره را هنوز تأیید نکرده است. بااین‌حال، با‌توجه‌به سرمایه‌گذاری‌های اخیر هواوی و سامسونگ در این حوزه، ورود شیائومی به این بازار رقابتی محتمل به‌نظر می‌رسد.

گوشی‌های تاشو به‌عنوان یکی از فناوری‌های جدید صنعت موبایل، هرساله با ویژگی‌های جدید و بهبود‌یافته‌ای روانه‌ی بازار می‌شوند. با افزایش رقابت بین تولیدکنندگان، تنوع گوشی‌های تاشو در حال گسترش است و کاربران می‌توانند از بین طیف وسیعی از مدل‌های ارائه‌شده شرکت‌های سامسونگ و موتورولا و برندهای چینی دست به انتخاب بزنند.

با‌توجه‌به پیشرفت‌های اخیر در‌زمینه‌ی فناوری نمایشگرهای تاشو، انتظار می‌رود که در آینده‌ی نزدیک، شاهد معرفی گوشی‌های تاشو سه‌نمایشگره با قابلیت‌های بیشتر و طراحی‌های پیچیده‌تر باشیم.

نوشته شیائومی به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های تاشو سه‌نمایشگره می‌پیوندد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow