فرایند تولید مک‌بوک پرو M4 به مراحل پایانی رسیده است

خبرها حاکی از آن است که اپل در مراحل پایانی آماده‌سازی برای عرضه نسل جدید مک‌بوک پرو M4 است. این لپ‌تاپ با ویژگی‌ها و عملکرد بهبود‌یافته در آینده نزدیک روانه بازار خواهد شد. به‌گزارش تک‌ناک، تولید مک‌بوک پرو M4 در مراحل نهایی قرار دارد و انتظار می‌رود که اپل به‌زودی این محصول جدید را معرفی […] نوشته فرایند تولید مک‌بوک پرو M4 به مراحل پایانی رسیده است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۶ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
فرایند تولید مک‌بوک پرو M4 به مراحل پایانی رسیده است

خبرها حاکی از آن است که اپل در مراحل پایانی آماده‌سازی برای عرضه نسل جدید مک‌بوک پرو M4 است. این لپ‌تاپ با ویژگی‌ها و عملکرد بهبود‌یافته در آینده نزدیک روانه بازار خواهد شد.

به‌گزارش تک‌ناک، تولید مک‌بوک پرو M4 در مراحل نهایی قرار دارد و انتظار می‌رود که اپل به‌زودی این محصول جدید را معرفی کند. بر‌اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از زنجیره تأمین، این دستگاه احتمالاً تا پایان ماه جاری میلادی رونمایی خواهد شد.

جدول زمانی معرفی Mac‌های M4

9to5mac می‌نویسد که به‌نظر می‌رسد اپل روند ارتقای سالانه برای محصولات مک را در پیش گرفته است. سال گذشته، این شرکت در اکتبر مدل‌های مک‌بوک پرو M3 و آی‌مک را در رویداد Scary Fast معرفی کرد. به همین ترتیب، پیش‌بینی می‌شود که امسال نیز روند مشابهی برای مک‌های مجهز به پردازنده M4 در پیش گرفته شود.

مارک گرمن، خبرنگار نام‌آشنای بلومبرگ، تابستان گذشته جدول زمانی پیش‌بینی‌شده برای عرضه مک‌های M4 را اعلام کرد. طبق این پیش‌بینی‌ها، مدل‌های مک‌بوک پرو و آی‌مک و مک مینی قرار است در اواخر سال جاری میلادی معرفی شوند. مدل‌های مک استودیو و مک‌بوک ایر و مک پرو نیز در سال ۲۰۲۵ به بازار خواهند آمد.

گزارش‌های بعدی نشان می‌دهد که زمان دقیق رونمایی به اکتبر محدود شده و انتظار می‌رود که دستگاه‌های جدید از اول نوامبر فروخته شوند. بااین‌حال برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه، این بار هیچ رویداد رسمی برای معرفی آیپد مینی ۷ برگزار نشد و به‌جای آن، اپل این محصول را ازطریق بیانیه مطبوعاتی معرفی کرد. این موضوع باعث ایجاد ابهاماتی درباره برگزاری شدن یا نشدنی رویداد اکتبر برای معرفی مک‌های M4 شده است.

لپتاپ MacBook Pro M4 اپل

افزایش تولید تأمین‌کنندگان مک‌بوک پرو M4

گزارش‌های منتشرشده از دیجی‌تایمز حاکی از افزایش درخورتوجه تولید شرک کامپک (Compaq)، یکی از مونتاژکنندگان اصلی مک، در ماه سپتامبر است. این اقدام در راستای آماده‌سازی موجودی برای عرضه در اکتبر یا نوامبر انجام شده است. علاوه‌بر‌این، دو تأمین‌کننده قطعات مک نیز گزارش‌های مالی مثبتی را برای سپتامبر منتشر کرده‌اند که نشان‌دهنده افزایش درآمد در این ماه است.

بر‌اساس این گزارش‌ها، اپل به‌زودی مدل‌های جدید مک‌بوک پرو M4 را معرفی خواهد کرد که می‌تواند باعث افزایش حمل‌ونقل قطعات مرتبط شود. این موضوع در گزارش‌های درآمدی تولیدکنندگانی مانند Jarllytec و Shin Zu Shing مشهود است. همچنین، Quanta در سپتامبر شاهد افزایش ۱۳ درصدی محموله‌های نوت‌بوک خود به ۴/۹ میلیون واحد بود.

مشخصات احتمالی مک‌بوک پرو M4

اخبار و شایعات نشان می‌دهد که مشخصات MacBook Pro M4 از‌طریق ویدئو جعبه‌گشایی لو رفته‌اند و شواهد حاکی از صحت این اطلاعات است. برخی شبهه‌ها درباره تصویر زمینه قدیمی که در جعبه دیده شده بود، وجود داشت؛ اما این مسئله درباره آیپد مینی ۷ نیز صدق می‌کرد و اکنون این شک‌ و تردیدها برطرف شده است.

با‌توجه‌به اطلاعات فاش‌شده، مشخصات مک‌بوک پرو M4 بدین‌شرح‌اند:

  • پردازنده ۱۰ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی ۱۰ هسته‌ای
  • رم ۱۶ گیگابایتی
  • فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی
  • سه پورت تاندربولت ۴

در‌نتیجه، به‌نظر می‌رسد که MacBook Pro M4 با بهبودهای درخورتوجه در بخش سخت‌افزار، آماده ورود به بازار است و علاقه‌مندان به محصولات اپل می‌توانند منتظر این رونمایی بزرگ در آینده‌ای نزدیک باشند.

نوشته فرایند تولید مک‌بوک پرو M4 به مراحل پایانی رسیده است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow