فروش توکن‌های پروژه رمزارزی دونالد ترامپ به‌زودی آغاز می‌شود

در اواسط هفته جاری، فروش توکن‌های پروژه رمزارزی «ورلد لیبرتی فایننشیال» (World Liberty Financial) که نام دونالد ترامپ را در فهرست حامیان خود دارد، آغاز می‌شود. به‌گزارش تک‌ناک، قرار است طی هفته جاری شاهد آغاز فرایند فروش و واگذاری توکن‌های پروژه جنجالی دونالد ترامپ باشیم. این پروژه که ورلد لیبرتی فایننشیال نام گرفته، از علاقه […] نوشته فروش توکن‌های پروژه رمزارزی دونالد ترامپ به‌زودی آغاز می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۲ مهر , ۱۴۰۳ - 00:00
 0  2
فروش توکن‌های پروژه رمزارزی دونالد ترامپ به‌زودی آغاز می‌شود

در اواسط هفته جاری، فروش توکن‌های پروژه رمزارزی «ورلد لیبرتی فایننشیال» (World Liberty Financial) که نام دونالد ترامپ را در فهرست حامیان خود دارد، آغاز می‌شود.

به‌گزارش تک‌ناک، قرار است طی هفته جاری شاهد آغاز فرایند فروش و واگذاری توکن‌های پروژه جنجالی دونالد ترامپ باشیم. این پروژه که ورلد لیبرتی فایننشیال نام گرفته، از علاقه رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده به حوزه رمزارزها حکایت می‌کند.

به‌نقل از دیکریپت، صفحه رسمی این پروژه در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرده که فروش عمومی توکن‌های پروژه ترامپ از روز سه‌شنبه ۱۵ اکتبر آغاز می‌شود. در مرحله اول، تنها کسانی که پیشتر درخواست خود را برای حضور در رویداد عرضه توکن ثبت کرده‌اند، می‌توانند در فرایند فروش مشارکت کنند.

در ماه سپتامبر، علاقه‌مندان به پروژه ورلد لیبرتی فایننشیال، برای خریداری توکن‌های آن ابراز تمایل کرده بودند. درحال‌‌حاضر، تنها شهروندان ایالات متحده آمریکا برخوردار از دست‌کم یک میلیون دارایی می‌توانند در رویداد فروش عمومی توکن پروژه حاضر شوند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرده که سرمایه‌گذاران این پروژه باید دست‌کم دارای درآمد سالانه‌ای بالغ‌بر ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دلار باشند. انتظار می‌رود که در ادامه، امکان خریداری این توکن از سوی سرمایه‌گذاران خرده‌پا نیز فراهم شود.

ورلد لیبرتی فایننشیال پروژه‌ای مبتنی بر حوزه دیفای (امور مالی غیرمتمرکز) است که نخستین بار، اریک، پسر دونالد ترامپ از راه‌اندازی آن خبر داد. گروه سازندگان این پروژه می‌گویند که قرار است این پروژه در حوزه وام‌دهی رمزارزی ‌خدمات‌رسانی کند.

پیش‌تر یادداشتی در وب‌سایت رسمی این پروژه منتشر شده بود که در بخش اهداف و چشم‌انداز آن این عبارت به چشم می‌خورد:

ما در پی ایجاد فروشگاهی جامع و یکپارچه برای محصولات مالی مبتنی بر دیفای هستیم.

حوزه دیفای به بخشی پیچیده در صنعت رمزارزها بدل شده و هدف نهایی آن برچیدن نظام مالی سنتی از طریق سازوکارهای غیرمتمرکز است.

از درخشان‌ترین پروژه‌های حوزه دیفای می‌توان به یونی‌سواپ اشاره کرد. این پروژه نوعی صرافی غیرمتمرکز برای تسهیل مبادلات آنی توکن‌های رمزارزی است.

گفتنی است که دونالد ترامپ در قامت نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا پیش‌تر آشکارا از علاقه خود به حوزه رمزارزها گفته بود. انتظار می‌رود با راهیابی ترامپ به کاخ سفید، باد موافق به بادبان کشتی رمزارزها بوزد و بازار این دارایی‌های نوپا از رکود خارج شود.

نوشته فروش توکن‌های پروژه رمزارزی دونالد ترامپ به‌زودی آغاز می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow