قابلیت جدید “Memory” به هوش مصنوعی واتساپ آمد

شرکت متا در به‌روزرسانی جدید واتساپ، قابلیت جدید “Memory” را به هوش مصنوعی خود اضافه کرده است که به آن اجازه می‌دهد مکالمات گذشته را به خاطر بسپارد. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، هوش مصنوعی متا قادر خواهد بود انواع مختلفی از جزئیات شخصی از جمله ترجیحات غذایی (مانند گیاه‌خواری)، تولدها و حتی ترجیحات خاصی […] نوشته قابلیت جدید “Memory” به هوش مصنوعی واتساپ آمد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۹ مهر , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  2
قابلیت جدید “Memory” به هوش مصنوعی واتساپ آمد

شرکت متا در به‌روزرسانی جدید واتساپ، قابلیت جدید “Memory” را به هوش مصنوعی خود اضافه کرده است که به آن اجازه می‌دهد مکالمات گذشته را به خاطر بسپارد.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، هوش مصنوعی متا قادر خواهد بود انواع مختلفی از جزئیات شخصی از جمله ترجیحات غذایی (مانند گیاه‌خواری)، تولدها و حتی ترجیحات خاصی مانند سبک رسمی گفت‌وگو را به خاطر بسپارد.

علاوه بر این، هوش مصنوعی می‌تواند آلرژی‌ها و علایق شخصی مانند: کتاب‌های مورد علاقه و لذت بردن از مستندات و پادکست‌ها را در حافظه خود ذخیره کند.

با ذخیره این اطلاعات، هوش مصنوعی متا می‌تواند توصیه‌ها، مشاوره‌ها یا پاسخ‌هایی ارائه دهد که بیشتر با ترجیحات و سبک زندگی کاربر مطابقت دارند. به عنوان مثال، اگر کاربر درخواست توصیه غذایی کند، هوش مصنوعی غذاهایی را که کاربر علاقه‌ای به آنها ندارد یا نسبت به آن غذاها آلرژی دارد را پیشنهاد نمی‌کند.

این سطح از سفارشی‌سازی با هدف تعامل طبیعی‌تر و جذاب‌تر با کاربر بوده است و باعث می‌شود هوش مصنوعی متا بیشتر شبیه یک دستیار شخصی باشد.

قابلیت حافظه به هوش مصنوعی واتساپ اضافه می شود

یکی از جنبه‌های کلیدی این ویژگی جدید، کنترل کاربر و حریم خصوصی است. در داخل برنامه، کاربران به یک رابط اختصاصی دسترسی خواهند داشت که در آن می‌توانند داده‌هایی را که هوش مصنوعی متا ذخیره کرده است، مشاهده و مدیریت کنند.

این رابط به کاربران اجازه می‌دهد تا در صورت تغییر اطلاعات، مانند ترجیح جدید غذایی یا آلرژی جدید، اطلاعات را به راحتی به‌روز کنند.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند تمام اطلاعات ذخیره شده توسط هوش مصنوعی متا را حذف کنند و به آنها قدرت تعیین دقیق آنچه هوش مصنوعی در مورد آنها به خاطر می‌آورد را بدهند. این ویژگی هنوز در حال توسعه است و در به‌روزرسانی آینده در دسترس خواهد بود.

معرفی این ویژگی حافظه می‌تواند قابلیت‌های هوش مصنوعی متا در واتساپ را به طور قابل توجهی افزایش دهد. با به خاطر سپردن ترجیحات کاربر و تعاملات گذشته، هوش مصنوعی می‌تواند پاسخ‌های سفارشی‌تر و مفیدتری ارائه دهد و آن را به یک ابزار ارزشمندتر برای ارتباط و جمع‌آوری اطلاعات تبدیل کند.

در آینده‌ای نزدیک، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که هوش مصنوعی متا نقش مهمی در شیوه ارتباط ما با یکدیگر ایفا کند.

نوشته قابلیت جدید “Memory” به هوش مصنوعی واتساپ آمد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow