قابلیت AI Overviews گوگل دردسترس کشورهای بیشتری قرار می‌گیرد

گوگل در حال گسترش قابلیت AI Overviews به شش کشور جدید است و هم‌زمان نحوه‌ی نمایش منابع استفاده‌شده در این خلاصه‌ها را تغییر می‌دهد. به‌گزارش تک‌ناک، گوگل ضمن گسترش قابلیت AI Overviews به شش کشور جدید، روش نمایش استنادهای موجود در این خلاصه‌ها را نیز تغییر داده است. به‌جای درج مستقیم صفحات وب مرتبط در... نوشته قابلیت AI Overviews گوگل دردسترس کشورهای بیشتری قرار می‌گیرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
قابلیت AI Overviews گوگل دردسترس کشورهای بیشتری قرار می‌گیرد

گوگل در حال گسترش قابلیت AI Overviews به شش کشور جدید است و هم‌زمان نحوه‌ی نمایش منابع استفاده‌شده در این خلاصه‌ها را تغییر می‌دهد.

به‌گزارش تک‌ناک، گوگل ضمن گسترش قابلیت AI Overviews به شش کشور جدید، روش نمایش استنادهای موجود در این خلاصه‌ها را نیز تغییر داده است. به‌جای درج مستقیم صفحات وب مرتبط در متن خلاصه‌ی تولید‌شده با هوش مصنوعی، گوگل بخش جدیدی در سمت راست پاسخ اضافه کرده است که صفحات وب استناد‌شده را به‌صورت برجسته نمایش می‌دهد.

این قالب جدید از امروز دردسترس و در نسخه‌ی موبایل نیز مشاهده‌کردنی خواهد بود. برای دسترسی به این قالب جدید، کافی است روی آیکون‌های وب‌سایت‌ کلیک کنید که در گوشه‌ی بالا سمت راست خلاصه‌ی هوش مصنوعی نمایش داده می‌شوند.

گوگل در حال گسترش قابلیت AI Overviews به شش کشور جدید

به‌نقل از ورج، گوگل همچنین در حال آزمایش پیوند‌دادن لینک‌ها به متن AI Overviews است. شما می‌توانید با کلیک روی متن لینک‌شده به وب‌سایت‌های مرتبط هدایت شوید. گوگل می‌گوید که آزمایش‌های اولیه تاکنون نتایج «مثبتی» به‌همراه داشته است که به افزایش «ترافیک به وب‌سایت‌های ناشران» کمک کرده است.

ویژگی‌های دیگری که گوگل به AI Overviews در Search Lab اضافه می‌کند، شامل قابلیت ذخیره‌ی AI Overviews است که به شما امکان می‌دهد تا هنگام انجام همان جست‌وجو، خلاصه را دوباره مشاهده کنید. گوگل AI Overviews ذخیره‌شده را در صفحه‌ی علاقه‌مندی‌های شما نیز ذخیره خواهد کرد.

علاوه‌براین، گوگل دکمه‌ای اضافه می‌کند که به شما امکان می‌دهد تا برخی از AI Overviews را ساده‌سازی کنید. اوایل امسال پیش‌نمایش این قابلیت ارائه شده بود.

پس از راه‌اندازی AI Overviews در ایالات متحده در ماه می، گوگل این ویژگی را به بریتانیا، هند، ژاپن، اندونزی، مکزیک و برزیل می‌آورد. خلاصه‌های جست‌وجوی تولید‌شده با هوش مصنوعی از امروز در حال گسترش است و از زبان‌های محلی در هر کشور پشتیبانی می‌کند.

نوشته قابلیت AI Overviews گوگل دردسترس کشورهای بیشتری قرار می‌گیرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow