قیمت احتمالی PS5 Pro مشخص شد

بر اساس گفته تحلیلگران، قیمت احتمالی PS5 Pro بالاتر از PS5 و حدود ۶۵۰ دلار خواهد بود. هر چند هنوز مشخص نیست این کنسول چه ویژگی‌ها و بهبودهایی نسبت به PS5 فعلی خواهد داشت. به گزارش تک‌ناک، نسخه‌ای جدید و قدرتمندتر از PS5 به زودی معرفی می‌شود. با اینکه کنسول شایعه شده PS5 Pro هنوز... نوشته قیمت احتمالی PS5 Pro مشخص شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 18:59
 0  1
قیمت احتمالی PS5 Pro مشخص شد

بر اساس گفته تحلیلگران، قیمت احتمالی PS5 Pro بالاتر از PS5 و حدود ۶۵۰ دلار خواهد بود. هر چند هنوز مشخص نیست این کنسول چه ویژگی‌ها و بهبودهایی نسبت به PS5 فعلی خواهد داشت.

به گزارش تک‌ناک، نسخه‌ای جدید و قدرتمندتر از PS5 به زودی معرفی می‌شود. با اینکه کنسول شایعه شده PS5 Pro هنوز به طور رسمی تأیید نشده است، تحلیلگران صنعت بازی در مورد آن نظرات خود را مطرح کرده‌اند.

به نقل از گیم اسپات، سرکان توتو از Kantan Games به IGN گفته است «شکی نیست» که PS5 Pro در راه است.

توتو گفته که احتمال دارد این کنسول در زمان عرضه حدود ۶۰۰ یا ۶۵۰ دلار قیمت داشته باشد و PS5 فعلی که ۵۰۰ دلار قیمت دارد، کاهش قیمتی نخواهد داشت.

مایکل واگنر از Newzoo اشاره کرده است که بر اساس تجربه‌های قبلی، PS5 همزمان با عرضه PS5 Pro کاهش قیمت خواهد داشت، مثل زمانی که PS4 با عرضه PS4 Pro کاهش قیمت پیدا کرد.

دنیل احمد از Niko Partners نیز گفته که این نسل با نسل‌های قبلی متفاوت است، چرا که هزینه‌های تولید و حمل و نقل مثل نسل‌های گذشته کاهش نمی‌یابد.

حدود 650 دلار قیمت احتمالی PS5 Pro خواهد بود!

همچنین توتو و واگنر اشاره کرده‌اند که PS5 Pro احتمال دارد به موقع برای انتشار GTA 6 در سال ۲۰۲۵ عرضه شود و فروش این کنسول میان‌نسلی از این موضوع سود خواهد برد.

توتو بیان کرده است که این کنسول تأثیر بزرگی در فروش کلی PS5 نخواهد داشت.

او یادآور شده که PS4 Pro تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد از فروش کلی PS4 را تا پایان دوره حیات این کنسول تشکیل داده است و این روند به احتمال زیاد برای PS5 Pro نیز تکرار خواهد شد.

یک شایعه تأیید نشده نشان می‌دهد که PS5 Pro ممکن است در یکی از برنامه‌های State of Play این ماه یا حتی در نمایشگاه Tokyo Game Show که همین ماه برگزار می‌شود، معرفی گردد.

گزارش‌های دیگر بیانگر آن است که PS5 Pro در Gamescom در ماه آگوست یک «راز آشکار» بوده است.

مشخصات لو رفته PS5 Pro نشان می‌دهد که ممکن است این سیستم دارای «حالت فرکانس بالای CPU» باشد که بر اساس گزارش‌ها، فرکانس CPU PS5 را ۱۰ درصد افزایش می‌دهد و به ۳.۸۵ گیگاهرتز می‌رساند.

همچنین این سیستم ممکن است یک پردازنده گرافیکی جدید داشته باشد که تا ۴۵ درصد رندر سریع‌تری ارائه دهد و بهبود چشمگیری در افکت‌های ray-tracing ایجاد کند.

Digital Foundry نیز این ادعاها را تأیید کرده و در ماه مارس لیستی از مشخصات این کنسول را منتشر کرده بود.

به تازگی دستیار هیدئو کوجیما عکسی از او در حال بازی Death Stranding 2 منتشر کرده است، که در آن به نظر می‌رسد یک دستگاه زیر پوششی مخفی شده باشد و بسیاری گمان می‌کنند که این دستگاه ممکن است PS5 Pro یا نسخه‌ای توسعه‌دهنده از این سیستم باشد.

 

نوشته قیمت احتمالی PS5 Pro مشخص شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow