مایکروسافت اختلال گسترده در خدمات Microsoft 365 را برطرف کرد

شرکت مایکروسافت پس از اختلال گسترده‌ای که روز پنج‌شنبه در خدمات ابری خود، از جمله مجموعه Microsoft 365، ایجاد کرد، اعلام نمود که این مشکل برطرف شده است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی رسانه فناوری تکنا، بر اساس اعلامیه رسمی مایکروسافت، تغییراتی در پیکربندی شبکه یک ارائه دهنده خدمات اینترنتی شخص ثالث (ISP) علت اصلی […] منبع خبر مایکروسافت اختلال گسترده در خدمات Microsoft 365 را برطرف کرد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 16:00
 0  4
مایکروسافت اختلال گسترده در خدمات Microsoft 365 را برطرف کرد

شرکت مایکروسافت پس از اختلال گسترده‌ای که روز پنج‌شنبه در خدمات ابری خود، از جمله مجموعه Microsoft 365، ایجاد کرد، اعلام نمود که این مشکل برطرف شده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی رسانه فناوری تکنا، بر اساس اعلامیه رسمی مایکروسافت، تغییراتی در پیکربندی شبکه یک ارائه دهنده خدمات اینترنتی شخص ثالث (ISP) علت اصلی این اختلال بوده است. با بازگشت تنظیمات شبکه این ارائه دهنده به حالت اولیه، خدمات مایکروسافت به تدریج بازیابی شدند. مایکروسافت اعلام کرد تلاش دارد تا این مشکل بار دیگر بروز نکند.

لازم به ذکر است که این اختلال در حالی رخ داد که کمتر از دو ماه پیش، بروزرسانی معیوبی در نرم‌افزار شرکت CrowdStrike منجر به اختلال گسترده در میلیون‌ها دستگاه ویندوزی در سراسر جهان شده بود. پلتفرم ابری Azure مایکروسافت نیز گزارش‌هایی مبنی بر اختلال در اتصال به خدمات این شرکت از طریق شبکه‌های AT&T دریافت کرده بود. با این حال، سخنگوی AT&T اعلام نمود که این مشکل به سرعت برطرف شده است. طبق گزارش‌های منتشر شده، در اوج این اختلال، بیش از 23 هزار کاربر در سراسر جهان با مشکلات دسترسی به خدمات مختلف مایکروسافت مواجه شدند. این اختلال بر خدمات پرکاربردی مانند Teams، Outlook، Xbox و Bing تأثیر گذاشت.

برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.

 

منبع خبر مایکروسافت اختلال گسترده در خدمات Microsoft 365 را برطرف کرد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow