مایکروسافت الگوی جدیدی برای تولید موسیقی با هوش مصنوعی Copilot ثبت کرد

مایکروسافت با ثبت الگوی جدیدی به هوش مصنوعی Copilot خود امکان می‌دهد موسیقی‌هایی متناسب با ویدیوها، ارائه‌های پاورپوینت و سایر محتواهای چندرسانه‌ای تولید کند. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، شرکت مایکروسافت در تلاش است تا قابلیت‌های هوش مصنوعی Copilot را گسترش دهد و آن را به ابزاری قدرتمند برای خلق آثار هنری صوتی تبدیل کند. […] نوشته مایکروسافت الگوی جدیدی برای تولید موسیقی با هوش مصنوعی Copilot ثبت کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۵ مهر , ۱۴۰۳ - 17:00
 0  0
مایکروسافت الگوی جدیدی برای تولید موسیقی با هوش مصنوعی Copilot ثبت کرد

مایکروسافت با ثبت الگوی جدیدی به هوش مصنوعی Copilot خود امکان می‌دهد موسیقی‌هایی متناسب با ویدیوها، ارائه‌های پاورپوینت و سایر محتواهای چندرسانه‌ای تولید کند.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، شرکت مایکروسافت در تلاش است تا قابلیت‌های هوش مصنوعی Copilot را گسترش دهد و آن را به ابزاری قدرتمند برای خلق آثار هنری صوتی تبدیل کند.

براساس این پتنت، Copilot می‌تواند با تحلیل داده‌های تصویری و متنی، موسیقی‌هایی تولید کند که با محتوای مورد نظر همخوانی داشته باشد.

هر یک از این مجموعه داده‌ها برای استخراج ویژگی‌های مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، ویژگی‌های بصری ویدیو مانند: رنگ‌ها، اشکال، حرکات و صحنه‌ها استخراج می‌شوند و مورد بررسی قرار می‌گیرند.

همچنین هرگونه متن موجود در ویدیو، مانند: زیرنویس‌ها یا متن روی صفحه، یا ویژگی‌های صوتی درون ویدیو، مانند: صداها و موسیقی، که بخشی از موسیقی متن نیستند، نیز استخراج می‌شوند.

سپس Copilot با تحلیل این ویژگی‌ها، ارتباط بین آنها را شناسایی می‌کند. به عنوان نمونه، صحنه‌های خاصی مانند: غروب خورشید، اغلب با موسیقی آرام و ملایم همراه هستند.

هوش مصنوعی Copilot با استفاده از این ارتباطات آموخته شده، قادر است موسیقی متناسب با ویژگی‌های بصری و متنی ویدیوهای جدید تولید کند. به عبارت دیگر، این مدل هوش مصنوعی می‌تواند موسیقی متن هماهنگ با محتواهای بصری ایجاد نماید.

الگوی جدید مایکروسافت برای تولید موسیقی با هوش مصنوعی Copilot ثبت شد

همچنین مدل هوش مصنوعی Copilot فعلی با استفاده از پلاگین SUNO که به تازگی منتشر شده است، می‌تواند به صورت بسیار ابتدایی موسیقی تولید کند.

با وجود این، بهبود این پلاگین می‌تواند بسیار مفید باشد. این بهبود به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد تا قبل از مراجعه به یک آهنگساز حرفه‌ای، ایده‌های موسیقی خود را به طور دقیق‌تر مشخص کنند.

اگرچه جایگزینی کامل آهنگسازان توسط هوش مصنوعی موضوعی قابل تأمل است، اما به طور کلی، توانایی Copilot در ساخت موسیقی می‌تواند به طور قابل توجهی فرایند تولید را تسریع کند.

نوشته مایکروسافت الگوی جدیدی برای تولید موسیقی با هوش مصنوعی Copilot ثبت کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow