مایکروسافت پشتیبانی از Paint 3D را متوقف می‌کند

با وجود امتیاز چشمگیر Paint 3D در فروشگاه مایکروسافت، این شرکت قصد دارد در ماه نوامبر پشتیبانی از این برنامه را متوقف و آن را به‌طور کامل حذف کند. به‌گزارش تک‌ناک، اپلیکیشن Paint 3D یکی از بهترین ابزارهای ویرایش عکس در ویندوز نیست؛ اما در گذشته، این غول نرم‌افزاری ویژگی‌های هیجان‌انگیزی مانند پشتیبانی از لایه‌ها... نوشته مایکروسافت پشتیبانی از Paint 3D را متوقف می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
مایکروسافت پشتیبانی از Paint 3D را متوقف می‌کند

با وجود امتیاز چشمگیر Paint 3D در فروشگاه مایکروسافت، این شرکت قصد دارد در ماه نوامبر پشتیبانی از این برنامه را متوقف و آن را به‌طور کامل حذف کند.

به‌گزارش تک‌ناک، اپلیکیشن Paint 3D یکی از بهترین ابزارهای ویرایش عکس در ویندوز نیست؛ اما در گذشته، این غول نرم‌افزاری ویژگی‌های هیجان‌انگیزی مانند پشتیبانی از لایه‌ها را برای افزایش قابلیت استفاده آن برای کاربران ویندوز معرفی کرد.

درحالی‌که مایکروسافت بر توسعه‌ی ویژگی‌های جدید برای اپلیکیشن Paint تمرکز داشتش، اپلیکیشن Paint 3D به‌تدریج در حال منسوخ‌شدن بود. این اپلیکیشن در‌نهایت در ماه نوامبر از فروشگاه مایکروسافت حذف خواهد شد.

Paint 3D به‌زودی از فروشگاه مایکروسافت حذف می‌شود

به‌نقل از xda-developers، اپلیکیشن Paint 3D در سال ۲۰۱۷ با به‌روزرسانی Creators ویندوز ۱۰ با هیاهوی زیادی دردسترس قرار گرفت. طراحی جدید و امکان ایجاد آثار هنری سه‌بعدی آن را از اپلیکیشن کلاسیک Paint متمایز می‌کرد.

بااین‌حال، اپلیکیشن مذکور نتوانست توجه کافی کاربران اصلی ویندوز را جلب کند؛ به‌همین‌دلیل، مایکروسافت نصب آن را در نسخه‌های جدید ویندوز متوقف کرد. در‌عوض، اپلیکیشن Paint 3D در فروشگاه مایکروسافت برای افرادی که به آن نیاز داشتند، در‌دسترس بود.

اگرچه اکثر کاربران به اپلیکیشن Paint 3D امتیاز مناسبی در فروشگاه مایکروسافت داده‌اند، ردموندی‌ها دیگر به سرمایه‌گذاری در پشتیبانی از آن تمایلی ندارند.

افشاگر معروف، Phantomofearth، اخیراً تصویری از اپلیکیشن Paint 3D منتشر کرد که در آن بنری به کاربران اطلاع می‌دهد که این اپلیکیشن دیگر به‌روزرسانی دریافت نخواهد کرد و در‌نهایت در ۴ نوامبر (۱۴ آبان) از فروشگاه مایکروسافت حذف خواهد شد.

باوجوداین‌، جالب است که این بنر هنگام باز‌کردن اپلیکیشن Paint 3D در برخی از کامپیوترها نمایش داده نمی‌شود. احتمالاً این بنر در روزهای آینده برای همه‌ی کاربران ظاهر خواهد شد.

احتمال دارد اپلیکیشن Paint 3D برای افرادی که آن را روی کامپیوترهای خود نصب کرده‌اند، پس از ۴ نوامبر نیز کار کند. بااین‌همه حتی در این صورت، نباید به آن اعتماد کنید. نرم‌افزارهای مدل‌سازی سه‌بعدی عالی مانند Autodesk 3ds Max و Blender وجود دارند که قابلیت‌های بسیار پیشرفته‌تری از اپلیکیشن Paint 3D ارائه می‌دهند.

نوشته مایکروسافت پشتیبانی از Paint 3D را متوقف می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow