مایکروسافت DirectX 12 اکنون از SPIR-V به عنوان فرمت مبادله پیشفرض استفاده میکند
در یک تغییر چشمگیر، مایکروسافت اعلام کرده است که DirectX اکنون استاندارد باز SPIR-V را به عنوان فرمت تبادلی برای نمایش برنامههای سایهپرداز اتخاذ خواهد کرد. در ادامه با جزئیات پذیرش این زبان سایهپردازی گرافیکی در دایرکت ایکس و تأثیر آن بر دنیای برنامهنویسی GPU همراه باشید.
در یک تغییر چشمگیر، مایکروسافت اعلام کرده است که DirectX اکنون استاندارد باز SPIR-V را به عنوان فرمت تبادلی برای نمایش برنامههای سایهپرداز اتخاذ خواهد کرد. در ادامه با جزئیات پذیرش این زبان سایهپردازی گرافیکی در دایرکت ایکس و تأثیر آن بر دنیای برنامهنویسی GPU همراه باشید.
واکنش شما چیست؟