متا ویژگی‌های جدیدی به تردز اضافه می‌کند

متا در تلاش برای رقابت با X، ویژگی‌های جدیدی مانند امکان ذخیره‌ی چندین پیش‌نویس و سفارشی‌سازی صفحه‌ی اصلی و دسترسی به داده‌های مخاطبان را برای تردز معرفی کرده است. به‌گزارش تک‌ناک، متا اعلام کرد که در حال آزمایش تعدادی ویژگی جدید برای تردز، رقیب شبکه‌ی اجتماعی X است. ویژگی‌های جدید شامل گزینه‌هایی برای کاربران معمولی... نوشته متا ویژگی‌های جدیدی به تردز اضافه می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
متا ویژگی‌های جدیدی به تردز اضافه می‌کند

متا در تلاش برای رقابت با X، ویژگی‌های جدیدی مانند امکان ذخیره‌ی چندین پیش‌نویس و سفارشی‌سازی صفحه‌ی اصلی و دسترسی به داده‌های مخاطبان را برای تردز معرفی کرده است.

به‌گزارش تک‌ناک، متا اعلام کرد که در حال آزمایش تعدادی ویژگی جدید برای تردز، رقیب شبکه‌ی اجتماعی X است. ویژگی‌های جدید شامل گزینه‌هایی برای کاربران معمولی تردز تا ابزارهای مدیریت محتوا برای شرکت‌ها می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی جدید تردز، امکان ذخیره‌ی چندین پست به‌عنوان پیش‌نویس است. درحال‌حاضر، تردز فقط اجازه‌ی ذخیره یک پیش‌نویس را می‌دهد و کاربر مجبور است آن را منتشر یا جایگزین کند. با به‌روزرسانی جدید، کاربران می‌توانند تا ۱۰۰ پیش‌نویس ذخیره کنند.

همچنین، کاربران می‌توانند صفحه‌ی اصلی تردز خود را با تغییر ترتیب ستون‌های پین‌شده سفارشی‌سازی کنند. ستون‌ها بخشی از به‌روزرسانی قبلی نسخه‌ی تحت‌وب بود که به تردز ظاهری مشابه با TweetDeck داد و امکان مشاهده‌ی چندین فید را برای کاربران فراهم کرد. اکنون، کاربران می‌توانند ستون‌ها را بسته به اولویت خود جابه‌جا کنند.

تا در تلاش برای رقابت با X، ویژگی‌های جدیدی را برای تردز معرفی کرده

ورج می‌نویسد ویژگی‌های جدیدی که امروز معرفی شده‌اند، احتمالاً برای بازاریابانی که حساب‌های تجاری را مدیریت می‌کنند، کاربردی‌تر خواهند بود. برای مثال، صفحه‌ی جدید Insights تجزیه‌و‌تحلیل داده‌های حساب‌ها مانند دموگرافی دنبال‌کنندگان و تعاملات و بازدیدها را ارائه می‌دهد. این معیاری است که اینستاگرام به‌عنوان شاخص اصلی برای سنجش عملکرد محتوا بر آن تأکید می‌کند.

برخی از کاربران تردز در این هفته به این ویژگی دسترسی پیدا کرده‌اند. علاوه‌براین، متا اعلام کرده است که امکان برنامه‌ریزی قبلی پست‌های تردز در آینده‌ی نزدیک فراهم خواهد شد. ویژگی‌های جدید ابتدا در نسخه‌ی تحت‌وب منتشر خواهند شد و درادامه، برای نسخه‌ی موبایل دردسترس قرار خواهند گرفت.

نوشته متا ویژگی‌های جدیدی به تردز اضافه می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow