مدیرعامل مایکرواستراتژی: قیمت بیت کوین به ۱۳ میلیون دلار می‌رسد

مایکل سیلور، از سرمایه‌گذاران حوزه رمزارزها، بر این باور است که قیمت بیت کوین در ۲۰ سال آینده به ۱۳ میلیون دلار می‌رسد. به‌گزارش تک‌ناک، مایکل سیلور، مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی که بیش از همه به‌دلیل جانبداری سرسختانه‌اش از بیت کوین در محافل رمزارزی شناخته می‌شود، می‌گوید روزی فرامی‌رسد که سهم بیت کوین از ثروت جهانی... نوشته مدیرعامل مایکرواستراتژی: قیمت بیت کوین به ۱۳ میلیون دلار می‌رسد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
مدیرعامل مایکرواستراتژی: قیمت بیت کوین به ۱۳ میلیون دلار می‌رسد

مایکل سیلور، از سرمایه‌گذاران حوزه رمزارزها، بر این باور است که قیمت بیت کوین در ۲۰ سال آینده به ۱۳ میلیون دلار می‌رسد.

به‌گزارش تک‌ناک، مایکل سیلور، مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی که بیش از همه به‌دلیل جانبداری سرسختانه‌اش از بیت کوین در محافل رمزارزی شناخته می‌شود، می‌گوید روزی فرامی‌رسد که سهم بیت کوین از ثروت جهانی به ۷ درصد برسد.

به‌گفته سیلور، اگر قیمت بیت کوین از امسال تا سال ۲۰۴۵، سالانه فقط ۲۹ درصد افزایش پیدا کند، در انتهای دوره می‌تواند به محدوده‌ی قیمتی ۱۳ میلیون دلار برسد.

کوین‌دسک می‌نویسد همه می‌دانند که سیلور طرفدار دوآتشه بیت کوین است. وی در سخرانی خود در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ خاطرنشان کرد که بیت کوین با قیمت فعلی ۶۸ هزار و ارزش بازار ۱/۳ تریلیون دلاری خود، تنها ۰/۱ درصد از سفره‌ی ثروت جهانی سهم دارد.

مایکل سیلور کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴

سیلور بنا بر محاسبات خود می‌گوید که بیت کوین برای آنکه در سال ۲۰۴۵ به قیمت ۱۳ میلیون دلاری برسد، باید نرخ بازده سالانه‌ی آن دست‌کم ۲۹ درصد باشد. وی بر این باور است که این رقم زیادی نیست و انتظار می‌رود که در ۲۰ سال آینده، ارزش بازار بیت کوین به محدوده‌ی ۲۸۰ تریلیون دلار برسد.

سیلور پا را از این هم فراتر گذاشته و مدعی شده است که احتمال دارد قیمت بیت کوین تا ۴۹ میلیون دلار هم افزایش پیدا کند و سهم این رمزارز از ثروت جهانی به ۲۲ درصد برسد.

نوشته مدیرعامل مایکرواستراتژی: قیمت بیت کوین به ۱۳ میلیون دلار می‌رسد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow