مروری بر گزارش ۱۴۰۲ تپسل؛ نمایش کمپینهای ویدئویی ۵۰۰ درصد رشد کرد
بر اساس این گزارش، به طور میانگین هر ایرانی روزی ۲۳ بار تبلیغات آژانس تبلیغات دیجیتال تپسل را میبیند. The post مروری بر گزارش ۱۴۰۲ تپسل؛ نمایش کمپینهای ویدئویی ۵۰۰ درصد رشد کرد appeared first on دیجیاتو.
بر اساس این گزارش، به طور میانگین هر ایرانی روزی ۲۳ بار تبلیغات آژانس تبلیغات دیجیتال تپسل را میبیند.
The post مروری بر گزارش ۱۴۰۲ تپسل؛ نمایش کمپینهای ویدئویی ۵۰۰ درصد رشد کرد appeared first on دیجیاتو.
واکنش شما چیست؟