مزایا و معایب «باد اکسیژن» در لاستیک خودرو

لاستیک خودرو در حالت عادی با هوای فشرده معمولی پُر می‌شود که شامل ۷۸درصد نیتروژن، ۲۱درصد اکسیژن و یک‌درصد گازهای دیگر است؛ اما باد نیتروژن که به‌جای باد معمولی استفاده می‌شود، تقریبا از ۹۵ تا ۹۹درصد نیتروژن تشکیل شده و ترکیب اکسیژن و دیگر گازها در آن بسیار ناچیز است؛ بنابراین، تفاوت باد نیتروژن با باد معمولی، صرفا در درصد بیشتر نیتروژن آن است.

۰۸ آبان , ۱۴۰۳ - 15:00
 0  6
مزایا و معایب «باد اکسیژن» در لاستیک خودرو
لاستیک خودرو در حالت عادی با هوای فشرده معمولی پُر می‌شود که شامل ۷۸درصد نیتروژن، ۲۱درصد اکسیژن و یک‌درصد گازهای دیگر است؛ اما باد نیتروژن که به‌جای باد معمولی استفاده می‌شود، تقریبا از ۹۵ تا ۹۹درصد نیتروژن تشکیل شده و ترکیب اکسیژن و دیگر گازها در آن بسیار ناچیز است؛ بنابراین، تفاوت باد نیتروژن با باد معمولی، صرفا در درصد بیشتر نیتروژن آن است.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow