مستند ۱۸ دقیقه‌ای پشت صحنه سریال Fallout منتشر شد

آمازون یک مستند ۱۸ دقیقه‌ای رایگان از پشت صحنه ساخت فصل اول سریال Fallout خود را منتشر کرده است. به گزارش یوروگیمر این مستند در حساب رسمی سریال در توییتر/X معرفی شد و به بینندگان امکان می‌دهد تا همراه با بازیگران و عوامل سریال، نگاهی ویژه به روند ساخت از “پناهگاه تا ویرانه‌ها” داشته باشند.... نوشته مستند ۱۸ دقیقه‌ای پشت صحنه سریال Fallout منتشر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  4
مستند ۱۸ دقیقه‌ای پشت صحنه سریال Fallout منتشر شد

آمازون یک مستند ۱۸ دقیقه‌ای رایگان از پشت صحنه ساخت فصل اول سریال Fallout خود را منتشر کرده است.

به گزارش یوروگیمر این مستند در حساب رسمی سریال در توییتر/X معرفی شد و به بینندگان امکان می‌دهد تا همراه با بازیگران و عوامل سریال، نگاهی ویژه به روند ساخت از “پناهگاه تا ویرانه‌ها” داشته باشند.

تاد هاوارد، مدیر Bethesda، نیز در این مستند حضور دارد و از توجه دقیق به جزئیات در محیط‌های سریال تمجید می‌کند.

این سریال توسط جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان Westworld، تهیه شده و بازیگرانی همچون الا پرنل، آرون موتن و والتون گاگینز در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

داستان سریال ۲۰۰ سال پس از یک آخرالزمان هسته‌ای رخ می‌دهد، جایی که بازماندگان از پناهگاه‌های لوکس خود بیرون می‌آیند و با دنیایی خشن و عجیب مواجه می‌شوند.

آمازون یک مستند ۱۸ دقیقه‌ای رایگان از پشت صحنه ساخت فصل اول سریال Fallout خود را منتشر کرده است.

پس از کسب ۱۶ نامزدی جایزه امی، فصل دوم سریال Fallout در حال تولید است و گزارش‌ها حاکی از آن است که پیش‌تولید فصل دوم آن از برنامه‌ریزی‌ها جلوتر است.

در خبری مرتبط، ماد ساخته شده توسط طرفداران بازی با نام Fallout: London به عنوان “سریع‌ترین بازی بازخرید شده” در GOG شناخته شد و در ۲۴ ساعت اول بیش از ۵۰۰هزار بار دانلود شد.

شما می‌توانید این مستند 18 دقیقه‌ای را از این لینک تماشا کنید.

نوشته مستند ۱۸ دقیقه‌ای پشت صحنه سریال Fallout منتشر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow