مشخصات و تصاویر موتورولا اج 50 نئو پیش از عرضه فاش شد

کمپانی موتورولا که در سپتامبر سال گذشته از گوشی هوشمند اج 40 نئو رونمایی کرد، به زودی جانشین آن را معرفی خواهد نمود. اگر چه موتورولا هنوز اطلاعات رسمی در مورد «اج 50 نئو» (Edge 50 Neo) منتشر نکرده است، اما به لطف فاش شدن مشخصات و طراحی آن در فضای مجازی، تقریباً تمام ابهامات […]

۳۱ تیر , ۱۴۰۳ - 11:59
 0  0
مشخصات و تصاویر موتورولا اج 50 نئو پیش از عرضه فاش شد

کمپانی موتورولا که در سپتامبر سال گذشته از گوشی هوشمند اج 40 نئو رونمایی کرد، به زودی جانشین آن را معرفی خواهد نمود. اگر چه موتورولا هنوز اطلاعات رسمی در مورد «اج 50 نئو» (Edge 50 Neo) منتشر نکرده است، اما به لطف فاش شدن مشخصات و طراحی آن در فضای مجازی، تقریباً تمام ابهامات در این زمینه برطرف شده است.

بر اساس این اطلاعات، قلب تپنده اج 50 نئو تراشه قدرتمند دایمنسیتی 7300 از کمپانی مدیاتک خواهد بود. این گوشی هوشمند جدید با سیستم عامل اندروید 14 همراه با رابط کاربری اختصاصی موتورولا تحت عنوان Hello UI عرضه می‌شود. همچنین انتظار می‌رود اج 50 نئو در دو پیکربندی حافظه وارد بازار شود که یکی دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بوده و دیگری هم از 12 گیگابایت حافظه رم در کنار 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره خواهد برد.

موتورولا اج 50 نئو

صفحه نمایش این میان‌رده جذاب 6.5 اینچی بوده و از پنل pOLED با نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز بهره می‌برد. محافظت از این نمایشگر بر عهده شیشه مقاوم گوریلا گلس 3 گذاشته شده که البته این روزها دیگر قدیمی شده است. وظیفه تأمین انرژی این مجموعه نیز بر عهده یک باتری 4310 میلی‌ مپر ساعتی خواهد بود.

در بخش دوربین، اج 50 نئو از یک سیستم دوربین چهارگانه بهره می‌برد. لنز اصلی این مجموعه 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی و در نهایت دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است.

موتورولا اج 50 نئو

از دیگر ویژگی‌های برجسته موتورولا اج 50 نئو می‌توان به مواردی همچون پشتیبانی از فناوری دالبی اتمس، استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68، بلوتوث نسخه 5.3 و NFC اشاره کرد. ضخامت این گوشی هوشمند تنها 8.1 میلی متر و وزن آن 171 گرم اعلام شده است. کاربران همچنین می‌توانند از بین چهار رنگ آبی تیره (Nautical Blue)، قهوه‌ای روشن (Latte)، خاکستری (Grisaille) و قرمز نارنجی (Poinciana) رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نمایند.

به طور کلی، با توجه به مشخصات فاش شده، به نظر می‌رسد موتورولا اج 50 نئو میان‌رده‌ای قدرتمند و خوش‌ساخت با دوربینی باکیفیت و طراحی باریک و سبک باشد. باید منتظر ماند و دید که آیا این اطلاعات با مشخصات رسمی گوشی مطابقت خواهند داشت یا خیر.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow