معرفی هدفون‌های جدید Audio-Technica ATH-ADX3000؛ ترکیبی از طراحی، کیفیت و صدا

شرکت Audio-Technica از هدفون‌های جدید خود با نام ATH-ADX3000 رونمایی کرده است. این هدفون‌های باز با طراحی سبک و استفاده از آلیاژ منیزیم، تجربه‌ای صوتی بی‌نظیر را ارائه می‌دهند. به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، درایورهای ۵۸ میلی‌متری این هدفون‌ها، با بهره‌گیری از آهنربای خالص آهن و دیافراگم پوشش داده شده با تنگستن، […] منبع خبر معرفی هدفون‌های جدید Audio-Technica ATH-ADX3000؛ ترکیبی از طراحی، کیفیت و صدا پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۷ آبان , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  3
معرفی هدفون‌های جدید Audio-Technica ATH-ADX3000؛ ترکیبی از طراحی، کیفیت و صدا

شرکت Audio-Technica از هدفون‌های جدید خود با نام ATH-ADX3000 رونمایی کرده است. این هدفون‌های باز با طراحی سبک و استفاده از آلیاژ منیزیم، تجربه‌ای صوتی بی‌نظیر را ارائه می‌دهند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، درایورهای ۵۸ میلی‌متری این هدفون‌ها، با بهره‌گیری از آهنربای خالص آهن و دیافراگم پوشش داده شده با تنگستن، صدایی شفاف و طبیعی را تولید می‌کنند. طراحی باز این هدفون‌ها، صحنه‌ی صوتی گسترده‌ای را ایجاد کرده و به شنونده اجازه می‌دهد تا جزئیات بیشتری از موسیقی را بشنود.  وزن سبک این هدفون‌ها (۲۵۷ گرم) و استفاده از بالشتک‌های نرم، راحتی استفاده طولانی‌مدت را تضمین می‌کند. با استفاده از کانکتور A2DC، می‌توانید کابل‌های مختلفی را به این هدفون‌ها متصل کنید. این هدفون‌ها در ژاپن و با استفاده از مواد باکیفیت ساخته شده‌اند.طبق اعلام شرکت سازنده قیمت پیشنهادی این هدفون‌ها ۹۹۹ دلار است و می‌توانید آن‌ها را از طریق آمازون خریداری کنید. همراه با این هدفون‌ها، یک کابل ۳ متری با کانکتورهای A2DC و یک کیف حمل آلومینیومی نیز ارائه می‌شود.

اگر به دنبال تجربه‌ای صوتی بهتر هستید، می‌توانید به هدفون‌های فوق‌العاده‌ی Audio-Technica Narukami ATH-AWKG نگاهی بیندازید. این هدفون‌ها با استفاده از چوب لاک‌پوشیده شده‌ی Kurogaki ژاپنی و آمپلی‌فایر مجتمع لوله HPA-KG Naru ساخته شده‌اند و قیمتی بسیار بالاتر دارند. ATH-ADX3000 یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال هدفونی با صدای باکیفیت، طراحی زیبا و راحتی استفاده هستند. این هدفون‌ها با ترکیب ویژگی‌های فنی پیشرفته و طراحی ارگونومیک، تجربه‌ای شنیداری بی‌نظیر را برای شما فراهم می‌کنند.

منبع خبر معرفی هدفون‌های جدید Audio-Technica ATH-ADX3000؛ ترکیبی از طراحی، کیفیت و صدا پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow