معرفی ویژگی دستور زمان‌بندی‌شده در مایکروسافت کوپایلت برای افزایش بهره‌وری کاربران

مایکروسافت قابلیتی به نام دستور زمان‌بندی‌شده را برای کوپایلت معرفی کرده که به کاربران امکان می‌دهد تا اجرای دستورهایشان به کوپایلت را برای زمان‌های مشخص یا در فواصل معین تنظیم کنند. به‌گزارش تک‌ناک، مایکروسافت به‌تازگی ویژگی جدیدی با نام دستور زمان‌بندی‌شده (Scheduled Prompts) را برای کاربران سازمانی مایکروسافت کوپایت رونمایی کرده است. این ویژگی به […] نوشته معرفی ویژگی دستور زمان‌بندی‌شده در مایکروسافت کوپایلت برای افزایش بهره‌وری کاربران اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۵ مهر , ۱۴۰۳ - 21:00
 0  4
معرفی ویژگی دستور زمان‌بندی‌شده در مایکروسافت کوپایلت برای افزایش بهره‌وری کاربران

مایکروسافت قابلیتی به نام دستور زمان‌بندی‌شده را برای کوپایلت معرفی کرده که به کاربران امکان می‌دهد تا اجرای دستورهایشان به کوپایلت را برای زمان‌های مشخص یا در فواصل معین تنظیم کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، مایکروسافت به‌تازگی ویژگی جدیدی با نام دستور زمان‌بندی‌شده (Scheduled Prompts) را برای کاربران سازمانی مایکروسافت کوپایت رونمایی کرده است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد دستورهای خود به کوپایلت را به‌صورت خودکار در زمان‌های مشخص اجرا کنند. قابلیت مذکور به‌عنوان ابزاری مفید برای خودکارسازی فرایندهای تکراری و ارتقای کارایی روزانه معرفی شده است.

قابلیت Scheduled Prompts به‌ویژه برای دستورهایی مفید است که به‌صورت منظم به اجرا نیاز دارند. به‌عنوان مثال، کاربران می‌توانند کوپایلت را تنظیم کنند تا هر صبح به‌طور خودکار ایمیل‌های جدید را خلاصه کند و نتیجه را در‌اختیارشان قرار دهد.

نحوه عملکرد Scheduled Prompts

پس از اینکه کوپایلت دستور زمان‌بندی‌شده را اجرا می‌کند، نتیجه آن به‌صورت خودکار در تاریخچه گفت‌وگوی کوپایلت ذخیره می‌شود. دستورهای جدیدی که اجرا شده‌اند، به‌صورت برجسته و متمایز از سایر مکالمات نمایش داده می‌شوند تا کاربران بتوانند به‌راحتی نتایج آخرین دسوترهای خود را مشاهده کنند.

برای استفاده از این قابلیت، کاربران ابتدا باید دستور مدنظر خود را آزمایش کنند تا مطمئن شوند که Copilot پاسخ دلخواه را ارائه می‌دهد. سپس با استفاده از گزینه‌ای که درکنار دستور ظاهر می‌شود، می‌توانند زمان اجرای دستور را تنظیم کنند. کاربران همچنین می‌توانند تعداد دفعات اجرای دستور، زمان‌های دقیق اجرا و سایر جزئیات مرتبط را در پنجره تنظیمات وارد کنند.

مایکروسافت در‌حال‌حاضر این امکان را فراهم کرده است تا هر دستور تا پنج بار زمان‌بندی شود. علاوه‌بر‌این، کاربران می‌توانند یادآوری‌هایی برای راه‌اندازی مجدد دستورها تنظیم کنند تا درصورت نیاز بتوانند مجدداً از آن‌ها استفاده کنند.

مایکروسافت به تازگی از ویژگی جدیدی برای کاربران سازمانی Microsoft Copilot با نام Scheduled Prompts رونمایی کرده است.

تغییر دستور زمان‌بندی‌شده در کوپایلت

نئووین می‌نویسد که اگر کاربران بخواهند تنظیمات مربوط به دستورهای زمان‌بندی‌شده را تغییر دهند، کافی است به قسمت Scheduled Prompts در کوپایلت مراجعه و تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنند. این قابلیت انعطاف‌پذیری بسیاری برای کاربران فراهم می‌کند تا دستورهای خود را بر‌اساس نیازهای متغیر به‌روزرسانی کنند.

بهره‌وری بیشتر برای کاربران سازمانی

درحال‌حاضر، ویژگی دستور زمان‌بندی‌شده فقط برای کاربران سازمانی Microsoft Copilot در‌دسترس است. مایکروسافت اعلام کرده است که این ویژگی برای کاربران شخصی کوپایلت در‌دسترس نخواهد بود و هنوز زمانی برای اضافه‌شدن این قابلیت به نسخه شخصی اعلام نشده است.

باوجوداین، ویژگی جدید Scheduled Prompts گامی مهم در ارتقای بهره‌وری کاربران Copilot در محیط‌های کاری محسوب می‌شود. با خودکارسازی وظایف تکراری، کاربران می‌توانند روی کارهای استراتژیک و خلاقانه تمرکز کنند. این ویژگی به‌ویژه برای مدیران و کارمندان سازمان‌ها مفید خواهد بود که به‌طور مداوم با حجم زیادی از وظایف مواجه هستند‌. مایکروسافت امیدوار است با ارائه این ابزار، تجربه کاری کاربران خود را بهبود چشمگیری ببخشد و باعث تسریع در روند انجام امور تکراری و زمان‌بر شود.

این تغییرات نشان‌دهنده تلاش مایکروسافت برای تقویت کاربردهای هوش مصنوعی در محیط‌های کاری است. انتظار می‌رود که با توسعه قابلیت‌های بیشتر در Copilot، نقش هوش مصنوعی در ارتقای بهره‌وری و ساده‌سازی فرآیندها افزایش یابد.

نوشته معرفی ویژگی دستور زمان‌بندی‌شده در مایکروسافت کوپایلت برای افزایش بهره‌وری کاربران اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow