معرفی 6 مدل بهترین دزدگیر و ردیاب خودرو

اصلا بعید نیست که با وجود محصولات متنوع و سیستم‌های ضدسرقت بسیار در بازار برای انتخاب بهترین دزدگیر و ردیاب خودرو مردد و سردرگم شوید! همه سازندگان این محصولات ادعای بهترین بودن را دارند؛ در صورتی که کم نیستند کالاهای بی‌کیفیتی که صرفا بعد از مدت کوتاهی از کار می‌افتند و کمترین ضرر، بر باد […] منبع خبر معرفی 6 مدل بهترین دزدگیر و ردیاب خودرو پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۲ مرداد , ۱۴۰۳ - 18:59
 0  1
معرفی 6 مدل بهترین دزدگیر و ردیاب خودرو

اصلا بعید نیست که با وجود محصولات متنوع و سیستم‌های ضدسرقت بسیار در بازار برای انتخاب بهترین دزدگیر و ردیاب خودرو مردد و سردرگم شوید! همه سازندگان این محصولات ادعای بهترین بودن را دارند؛ در صورتی که کم نیستند کالاهای بی‌کیفیتی که صرفا بعد از مدت کوتاهی از کار می‌افتند و کمترین ضرر، بر باد رفتن هزینه‌ای است که بابت خرید دزدگیر و ردیاب کرده‌اید. دزدگیر و ردیاب خودرو نگهبانان دائمی ماشین شما هستند و بدیهی است که کیفیت آن‌ها در کارکرد صحیحشان تاثیر بسیاری دارد. در این مطلب با 6 تا از بهترین ردیاب‌های خودرو که بعضا کار دزدگیر را هم می‌کنند، آشنا می‌شوید. از شما دعوت می‌کنیم مطالعه مقاله پیش رویتان را از دست ندهید.

1. ردیاب IR230؛ بهترین دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو

یکی از بهترین محصولاتی که هم به عنوان ردیاب و هم دزدگیر عمل می‌کند، ردیابی است که تحت عنوان IR230 به فروش می‌رسد و روی انواع خودروهای سواری سبک، سنگین و موتورسیکلت‌ها قابل نصب است. این سیستم ردیاب از متریال درجه یک و باکیفیتی ساخته شده که آن را ضدضربه و ضدآب می‌سازند. با این حال دوام و کیفیت ردیاب، صرفا محدود به مشخصات فیزیکی آن نیست و قابلیت‌های بی‌نظیری دارد که در کمتر محصول مشابهی در بازار می‌توان پیدا کرد. این جی پی اس بدون برق تا 72 ساعت کار می‌کند و علاوه بر فرایند ردیابی، به سیستم هشداری مانند یک دزدگیر حرفه‌ای مجهز است.

همچنین امکان شنود صدای راننده با کیفیت بالا وجود دارد. به این ترتیب از هر اتفاقی که درون کابین خودرو و در نزدیکی آن بیفتد، مطلع می‌شوید. تعیین محدوده جغرافیایی و سرعت مشخص، ثبت تاریخچه مسیرهای پیموده شده تا 3 سال اخیر و حتی امکان خاموش کردن خودرو از راه دور از دیگر قابلیت‌های این ردیاب است. اگر محدودیت بودجه دارید و نمی‌خواهید بابت قیمت ردیاب خودرو هزینه هنگفتی کنید، ردیاب IR230 دقیقا همان محصولی است که دنبالش هستید؛ چرا که با وجود همه این قابلیت‌ها و امکانات فوق‌العاده، قیمت بسیار مناسبی دارد.

2. ردیاب آهنربایی نظامی IR1500؛ جی پی اسی که کابوس سارقان خودروهاست!

جی پی اس IR1500 یکی دیگر از پیشرفته‌ترین ردیاب‌های آهنربایی است که کلیه انتظارات شما را از بهترین دزدگیر و ردیاب خودرو برآورده می‌کند. برای نصب این جی پی اس نیازی به سیم‌کشی نیست. در واقع این دستگاه به آهنرباهای قدرتمندی مجهز شده که حتی در شدیدترین تکان‌های خودرو هم از بدنه فلزی ماشین جدا نمی‌شوند. باتری پرقدرت این ردیاب، بدون نیاز به شارژ تا یک سال کار می‌کند و بهتر اینکه مدل سفارشی آن، قابلیت کارکرد تا 5 سال بدون شارژ کردن را هم دارد!

این ردیاب یک دستگاه ضدآب و ضدضربه واقعی است و در شرایط سخت آب و هوایی کارکرد صحیح خود را به هیچ عنوان از دست نمی‌دهد. همچنین وجود میکروفون داخلی باکیفیت، امکان شنود با صدای بسیار واضح را هم فراهم می‌کند. قابلیت شگفت‌انگیز دیگر این ردیاب، این است که در صورت بروز سرقت، با مالک خودرو از طرف دستگاه تماس گرفته می‌شود و بنابراین در اسرع وقت می‌توانید جلوی این اتفاق ناخوشایند را بگیرید.

3. ردیاب مغناطیسی IR180؛ یکی از بهترین‌ها در انواع ردیاب خودرو

اگر به دنبال یک ردیاب مغناطیسی هستید و در عین حال نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، IR180 محصول ایده‌آلی برای شماست. قدرت بالای آهنربای به کار رفته در این ردیاب هم جدا نشدن آن از خودرو را تضمین می‌کند و از طرف دیگر اندازه کوچک و فاقد نور و صدا بودنش باعث می‌شود که از دید سارقان کاملا دور بماند. باتری این ردیاب به مدت 20 روز بدون نیاز به شارژ کار می‌کند. علاوه بر فرایند دقیق ردیابی، امکان شنود با استفاده از این ردیاب هم فراهم شده و به همین دلیل به عنوان یک ردیاب جاسوسی ارزان هم کاربرد دارد.

4. ردیاب دیاگ (OBD) خودرو؛ بهترین مکمل دزدگیر ماشین شما

ردیاب‌های دیاگی سیستم ساده اما کارآمدی دارند و بهترین گزینه برای کسانی هستند که می‌خواهند علاوه بر نصب دزدگیر، ماشین را به سیستم ضدسرقت مطمئن‌تر و در عین حال ارزانی مجهز کنند. این ردیاب روی سوکت دیاگ برق خودرو نصب می‌شود و ظاهر آن با قطعات اصلی خودرو تفاوت زیادی ندارد. با بهره‌مندی از تکنولوژی GSM و GPRS، امکان ردیابی دقیق حتی در مناطق فاقد پوشش‌دهی وجود دارد. نکته کاربردی درباره این ردیاب اینکه در صورت جدا شدن آن، پیامک هشداری برای مالک ارسال می‌شود. به این ترتیب می‌توانید مطمئن باشید که ردیاب دیاگی حافظ و مراقب شبانه‌روزی خودروی ارزشمند شماست.

5. ردیاب فندکی خودرو؛ ردیابی ارزان اما باکیفیت برای تضمین امنیت ماشین

ردیاب باکیفیت و ارزان دیگری که لقب بهترین دزدگیر و ردیاب خودرو از نظر کاربران را از آن خود کرده، جی پی اس فندکی خودرو است. این جی پی اس ظاهری کاملا شبیه به یک شارژر فندکی گوشی همراه دارد و به همین دلیل هیچکس به وجود آن شک نمی‌کند. با این حال حتی اگر سارق متوجه ردیاب شود، به محض خارج کردن ردیاب از پورت فندک پیامک هشداری برای مالک ارسال می‌شود. قابلیت شنود، دکمه مخفی برای ارسال پیام کمک اضطراری و ثبت اطلاعات حرکتی، میزان سرعت و ساعات حرکت خودرو در پنل اختصاصی از جمله امکانات این ردیاب به ظاهر ساده و کاربردی است.

6. ردیاب IR59؛ بهترین و ارزان‌ترین ردیاب خودرو

ردیاب IR59 ارزان‌ترین و کوچک‌ترین ردیابی است که روی انواع خودروها، موتورسیکلت‌ها و حتی اسکوترهای برقی نصب می‌شود و با وجود قیمت پایین، با بهترین کیفیت ممکن طراحی و تولید شده است. ابعاد کوچک جی پی اس، امکان نصب آن در هر قسمتی از خودرو و کاملا دور از دیدرس را فراهم می‌کند. همچنین با وجود سیم‌کشی یک باتری داخلی در ردیاب IR59 تعبیه شده است تا در صورت خروج باتری خودرو از مدار، در فرایند ردیابی خللی ایجاد نشود. عایق بندی کامل در برابر آب، مقاومت بالا در برابر ضربه، ارسال پیام هشدار در صورت سرقت و روشن شدن خودرو، امکان تعریف محدوده جغرافیایی مشخص و همچنین وجود سنسور لغزش و ضربه از جمله امکانات فوق‌العاده این ردیاب کاربردی است.

بهترین دزدگیر و ردیاب خودرو را از اینجا خریداری کنید!

در این مطلب 6 مدل بهترین دزدگیر و ردیاب خودرو را معرفی کردیم که هر کدام قابلیت‌های بی‌نظیری دارند. مهم‌تر از شناخت محصول، خرید از فروشندگان معتبری است که کالاهای اورجینال را با ضمانت‌نامه معتبر عرضه می‌کنند. در این زمینه پیشنهاد ما ایران رهیاب است که با سال‌ها سابقه درخشان به عنوان اولین مرکز پخش و فروش ردیاب خودرو و ردیاب شخصی و ردیاب آهنربایی در ایران فعالیت دارد. شما می‌توانید هر کدام از 6 مدل ردیاب فوق را از این وب‌سایت سفارش دهید و هر کجای ایران که باشید، درب منزل تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش همین حالا به نشانی اینترنتی این شرکت معتبر iranrahyab.com مراجعه کنید.

salb-techna

منبع خبر معرفی 6 مدل بهترین دزدگیر و ردیاب خودرو پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow