نامگذاری آپدیت‌های پیکسل توسط گوگل چگونه انجام می‌شود؟

شرکت گوگل در مراسم رونمایی از سری گوشی‌های پیکسل ۹، تغییری قابل توجه در نامگذاری به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری این گوشی‌ها ایجاد کرد. از این پس، به‌روزرسانی‌های دوره‌ای گوشی‌های پیکسل به جای «Pixel Feature Drops»، با نام ساده‌تر «Pixel Drops» شناخته خواهند شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، Pixel Drops در واقع به‌روزرسانی‌هایی هستند […] منبع خبر نامگذاری آپدیت‌های پیکسل توسط گوگل چگونه انجام می‌شود؟ پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  4
نامگذاری آپدیت‌های پیکسل توسط گوگل چگونه انجام می‌شود؟

شرکت گوگل در مراسم رونمایی از سری گوشی‌های پیکسل ۹، تغییری قابل توجه در نامگذاری به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری این گوشی‌ها ایجاد کرد. از این پس، به‌روزرسانی‌های دوره‌ای گوشی‌های پیکسل به جای «Pixel Feature Drops»، با نام ساده‌تر «Pixel Drops» شناخته خواهند شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، Pixel Drops در واقع به‌روزرسانی‌هایی هستند که به‌طور منظم برای بهبود عملکرد و افزودن قابلیت‌های جدید به گوشی‌ها، ساعت‌های هوشمند و هدفون‌های پیکسل منتشر می‌شوند. این به‌روزرسانی‌ها معمولاً هر سه ماه یک‌بار ارائه می‌شوند.

اگرچه تغییر نام به‌روزرسانی‌ها ممکن است کوچک به نظر برسد، اما می‌تواند نشان‌دهنده تغییرات احتمالی در نحوه مدیریت و ارائه این به‌روزرسانی‌ها در آینده باشد. در کنار این تغییر، گوگل تأیید کرد که سری گوشی‌های پیکسل ۹ به مدت هفت سال از پشتیبانی نرم‌افزاری برخوردار خواهند بود. این بدان معناست که کاربران این گوشی‌ها به مدت هفت سال به طور مرتب به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید و وصله‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

با این حال، یک نکته قابل توجه در مورد سری پیکسل ۹ وجود دارد. برخلاف نسخه‌های قبلی گوشی‌های پیکسل که با جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید عرضه می‌شدند، سری پیکسل ۹ با اندروید ۱۴ عرضه شده است. این تصمیم کاربران را به این فکر انداخته است که آیا وعده هفت سال پشتیبانی نرم‌افزاری شامل نسخه‌های آینده اندروید نیز عملی خواهد شد یا خیر.

گوگل در این هفته از جدیدترین گوشی های سری چیکسل همراه با دومین گوشی تاشوی خود به نام پیکسل فولد پرو رونمایی کرد. وجود قابلیت های هوش مصنوعی در گوشی های گوگل و سخت افزارهای قدرتمند از جمله دوربین گوشی پیکسل آن را رقیبی برای گوشی هایی نظیر آیفون و گلکسی کرده است.

منبع خبر نامگذاری آپدیت‌های پیکسل توسط گوگل چگونه انجام می‌شود؟ پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow