نتفلیکس به دنبال افزایش درآمد از طریق تبلیغات و افزایش قیمت است

نتفلیکس قصد دارد با استفاده از اهرم‌هایی مانند افزایش قیمت، گسترش تبلیغات و جذب مخاطبان جدید، درآمد خود را افزایش دهد. این شرکت به دنبال آن است تا ضمن حفظ رشد تعداد مشترکین، از پتانسیل‌های موجود در بازار تبلیغات و افزایش تعرفه‌های اشتراک بهره‌برداری کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، در حال […] منبع خبر نتفلیکس به دنبال افزایش درآمد از طریق تبلیغات و افزایش قیمت است پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۶ مهر , ۱۴۰۳ - 16:00
 0  5
نتفلیکس به دنبال افزایش درآمد از طریق تبلیغات و افزایش قیمت است

نتفلیکس قصد دارد با استفاده از اهرم‌هایی مانند افزایش قیمت، گسترش تبلیغات و جذب مخاطبان جدید، درآمد خود را افزایش دهد. این شرکت به دنبال آن است تا ضمن حفظ رشد تعداد مشترکین، از پتانسیل‌های موجود در بازار تبلیغات و افزایش تعرفه‌های اشتراک بهره‌برداری کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، در حال حاضر، درآمد نتفلیکس از تبلیغات کمتر از یک میلیارد دلار در سال است که به گفته جف ولودارچاک، تحلیلگر پیوتال ریسرچ، نسبت به پتانسیل این پلتفرم، رقم ناچیزی محسوب می‌شود. به همین دلیل، نتفلیکس در تلاش است تا با جذب تبلیغ‌دهندگان بیشتر و تمرکز بر رویدادهای زنده مانند مسابقات ورزشی (مثل مبارزه جیک پل و مایک تایسون و بازی‌های NFL)، درآمد خود را از این بخش افزایش دهد.

برای تشویق کاربران به انتخاب طرح‌های اشتراکی با تبلیغات، نتفلیکس در حال اعمال تغییراتی در ساختار قیمت‌گذاری خود است. این شرکت طرح پایه بدون تبلیغات را برای کاربران جدید حذف کرده و به مرور زمان آن را برای مشترکین فعلی نیز حذف خواهد کرد. همچنین، نتفلیکس قصد دارد قیمت طرح‌های استاندارد خود را افزایش دهد. با توجه به این تغییرات و همچنین انتشار فصل دوم سریال محبوب “بازی مرکب”، انتظار می‌رود نتفلیکس در سه ماهه آخر سال جاری رشد چشمگیری در تعداد مشترکین خود داشته باشد. این رشد همچنین منجر به افزایش درآمد شرکت و بهبود عملکرد سهام آن در بازار شده است.

منبع خبر نتفلیکس به دنبال افزایش درآمد از طریق تبلیغات و افزایش قیمت است پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow