نرم‌ افزار روفوس؛ راهکاری برای دورزدن محدودیت‌های نصب ویندوز ۱۱ نسخه 24H2

نرم افزار روفوس (Rufus) به‌روزرسانی شده و حالا امکان دورزدن محدودیت‌های سخت‌افزاری ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 را برای ارتقای سریع سیستم‌عامل فراهم کرده است. به‌گزارش تک‌ناک، نرم افزار روفوس، ابزار مشهور در دنیای نرم‌افزار، به‌تازگی راهکاری برای دور‌زدن محدودیت‌های سخت‌افزاری ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 در سیستم‌های ناسازگار ارائه کرده است. این ویژگی جدید به کاربرانی […] نوشته نرم‌ افزار روفوس؛ راهکاری برای دورزدن محدودیت‌های نصب ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۱ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  4
نرم‌ افزار روفوس؛ راهکاری برای دورزدن محدودیت‌های نصب ویندوز ۱۱ نسخه 24H2

نرم افزار روفوس (Rufus) به‌روزرسانی شده و حالا امکان دورزدن محدودیت‌های سخت‌افزاری ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 را برای ارتقای سریع سیستم‌عامل فراهم کرده است.

به‌گزارش تک‌ناک، نرم افزار روفوس، ابزار مشهور در دنیای نرم‌افزار، به‌تازگی راهکاری برای دور‌زدن محدودیت‌های سخت‌افزاری ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 در سیستم‌های ناسازگار ارائه کرده است. این ویژگی جدید به کاربرانی که کامپیوترهایشان با حداقل الزامات تعیین‌شده مایکروسافت سازگار نیست، اجازه می‌دهد تا همچنان بتوانند به‌روزرسانی جدید ویندوز  ۱۱ را روی کامپیوترهای قدیمی خود نصب کنند.

نئووین می‌نویسد نرم افزار محبوب روفوس برای کسانی مفید خواهد بود که از سیستم‌عامل‌های پیش از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند و به‌دنبال ارتقا به ویندوز  ۱۱ هستند. مایکروسافت اخیراً صفحه پشتیبانی خود را به‌روزرسانی و به کاربران توصیه کرده است تا به‌دلیل تطابق‌نداشتن سیستم‌های قدیمی با الزامات ارتقا، کامپیوترهای جدید تهیه کنند. بااین‌حال Rufus با ارائه راه‌حلی کاربردی، این مشکل را برای کاربران حل کرده است.

در جدیدترین نسخه نرم افزار روفوس که ۴.۶ Beta نام دارد، علاوه‌بر قابلیت دور‌زدن محدودیت‌های ارتقای ویندوز ۱۱ نسخه 24H2، بهبودهای دیگری نیز دیده می‌شود. از‌جمله این بهبودها می‌توان به بهینه‌سازی‌های مربوط به رمزهای عبور حساب‌های محلی و UEFI bootloaders و رفع مشکلات مرتبط با اجرای دستورها در محیط PowerShell اشاره کرد.

Rufus راهکاری برای دور زدن محدودیت‌های نصب ویندوز ۱۱ نسخه 24H2

نسخه ۴.۶ Beta نرم افزار روفوس امکانات جدیدی به کاربران ارائه می‌دهد؛ از‌جمله:

  • اضافه‌شدن قابلیت setup.exe wrapper برای دور‌زدن محدودیت‌های ارتقای در محل ویندوز ۱۱ نسخه 24H2
  • اضافه‌شدن TimeZone به گزینه‌های منطقه‌ای
  • تنظیمات پیش‌فرض برای جلوگیری از انقضای رمز‌عبور حساب‌های محلی
  • رفع خطاهای مربوط به نوشتن تصاویر فشرده VHD
  • بهبود بررسی UEFI bootloaders برای پشتیبانی از Linux SBAT و ویندوز  SVN و cert DBX

این ویژگی‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تا حتی اگر سیستم‌های آن‌ها قدیمی و ناسازگار با الزامات ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 باشد، همچنان از جدیدترین به‌روزرسانی‌های این سیستم‌عامل بهره‌مند شوند.

با‌این‌حال، باید توجه کرد که ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 با نسخه‌های قبلی این سیستم‌عامل تفاوت‌هایی دارد. مایکروسافت مجموعه دستورالعمل‌های جدیدی را به الزامات سخت‌افزاری این سیستم‌عامل اضافه کرده است. به‌عنوان مثال، دستورالعمل‌های PopCnt و SSE4.2 اکنون برای اجرای ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 ضروری هستند. بنابراین، کامپیوترهای قدیمی که این مجموعه دستورالعمل‌ها را ندارند، حتی با استفاده از نرم افزار روفوس هم نمی‌توانند این محدودیت‌ها را دور بزنند.

برای کاربران علاقه‌مند نسخه ۴.۶ Beta نرم افزار روفوس از‌طریق وب‌سایت رسمی Rufus یا گیت‌هاب دردسترس است. این خبر نشان‌دهنده تلاش‌های مداوم توسعه‌دهندگان نرم‌افزار برای ایجاد دسترسی بیشتر به جدیدترین سیستم‌عامل‌ها، حتی برای سیستم‌های قدیمی است. در‌این‌بین، Rufus نقش برجسته‌ای در ارائه این خدمات ایفا کرده است.

نوشته نرم‌ افزار روفوس؛ راهکاری برای دورزدن محدودیت‌های نصب ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow