نسخه بتای Amuse 2.0 برای تولید تصاویر هوش مصنوعی منتشر شد

نسخه‌ی آزمایشی Amuse 2.0 به‌تازگی منتشر شده است که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از کامپیوترهای مجهز به پردازنده‌های AMD، تصاویر مختلف را با کمک هوش مصنوعی تولید کنند. به‌گزارش تک‌ناک، نسخه‌ی بتای Amuse 2.0 شرکت AMD برنامه‌ای است که برای تولید تصاویر باکیفیت با استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی روی کامپیوترهای شخصی مجهز... نوشته نسخه بتای Amuse 2.0 برای تولید تصاویر هوش مصنوعی منتشر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۸ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
نسخه بتای Amuse 2.0 برای تولید تصاویر هوش مصنوعی منتشر شد

نسخه‌ی آزمایشی Amuse 2.0 به‌تازگی منتشر شده است که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از کامپیوترهای مجهز به پردازنده‌های AMD، تصاویر مختلف را با کمک هوش مصنوعی تولید کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، نسخه‌ی بتای Amuse 2.0 شرکت AMD برنامه‌ای است که برای تولید تصاویر باکیفیت با استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی روی کامپیوترهای شخصی مجهز به سخت‌افزار پیشرفته‌ی ای‌ام‌دی طراحی شده است. Amuse به سیستم مجهز به پردازنده‌ی AMD Ryzen AI سری ۳۰۰ با حداقل ۲۴ گیگابایت رم یا سیستم مجهز به Radeon RX 7000 با حداقل ۳۲ گیگابایت رم نیاز دارد.

تامزهاردور می‌نویسد نسخه‌ی بتای Amuse 2.0 روی سیستم‌هایی کار می‌کند که بر‌پایه‌ی پردازنده‌های سری Ryzen 8040 ساخته شده‌اند؛ به‌شرطی که حداقل ۳۲ گیگابایت رم داشته باشند. بنابراین، درباره‌ی سیستم‌های نسبتاً پیشرفته و پرقدرت صحبت می‌کنیم.

AMD Amuse 2.0.0 Beta

نسخه‌ی بتای Amuse 2.0 شرکت AMD به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویر باکیفیت را با استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی تولید و نقاشی‌ها و طرح‌ها را به تصاویر دیجیتال تبدیل و فیلترهای هوش مصنوعی سفارشی ایجاد کنند. یکی از ویژگی‌های مهم این نرم‌افزار استفاده از فناوری AMD XDNA Super Resolution است که تصاویر بی‌کیفیت را به‌صورت هوشمند به تصاویر با‌کیفیت‌تر تبدیل می‌کند و سرعت تولید تصویر را افزایش درخور‌توجهی می‌دهد.

درحالی‌که نسخه‌ی بتای Amuse 2.0 شرکت AMD امکان ایجاد محتوای جدید با هوش مصنوعی را فراهم می‌کند، ناشران باید مراقب نقض تصادفی حق کپی‌رایت باشند. معمولاً مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) روی مجموعه داده‌های گسترده‌ای آموزش می‌بینند که اغلب شامل مطالب دارای حق کپی‌رایت بدون اجازه صریح از سازندگان محتوا می‌شود. این مسئله می‌تواند به مشکلاتی در پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب به‌دلیل اعتراض‌های مرتبط با حق کپی‌رایت منجر شود؛ جایی که تصاویر استفاده‌شده به‌اندازه‌ی کافی با محتوای دارای حق کپی‌رایت مطابقت دارند.

علاوه‌بر‌این، خطر تولید محتوا با مدل‌هایی وجود دارد که بخش‌های زیادی از متن دارای حق کپی‌رایت را شامل می‌شود و نگرانی‌هایی را درباره‌ی استفاده و توزیع غیرمجاز ایجاد می‌کند. متصل‌نبودن به اینترنت برای تشخیص منابع داده‌های آموزشی نیز می‌تواند مشکلی بزرگ باشد.

نوشته نسخه بتای Amuse 2.0 برای تولید تصاویر هوش مصنوعی منتشر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow