نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ 6 برای المپیک پاریس 2024 معرفی شد

سامسونگ در رویداد آنپکد اخیر خود که در فرانسه برگزار شد، از نسخه ویژه‌ای از گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 6 به صورت اختصاصی برای بازی‌های المپیک پاریس 2024 رونمایی کرد. این گوشی تاشوی جدید از نظر سخت افزار داخلی کاملاً مشابه نسخه معمولی زد فلیپ 6 است، اما با بدنه‌ای به رنگ زرد جذاب، […]

۲۱ تیر , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  1
نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ 6 برای المپیک پاریس 2024 معرفی شد

سامسونگ در رویداد آنپکد اخیر خود که در فرانسه برگزار شد، از نسخه ویژه‌ای از گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 6 به صورت اختصاصی برای بازی‌های المپیک پاریس 2024 رونمایی کرد. این گوشی تاشوی جدید از نظر سخت افزار داخلی کاملاً مشابه نسخه معمولی زد فلیپ 6 است، اما با بدنه‌ای به رنگ زرد جذاب، تعدادی اپلیکیشن از پیش نصب شده اضافی و یک کیف محافظ خاص عرضه می‌شود.

این گوشی سفارشی به عنوان ادای احترامی به همکاری سه دهه‌ای سامسونگ با کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) به تمام ورزشکاران شرکت کننده در بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس 2024 هدیه داده خواهد شد. سامسونگ از المپیک ریو 2016 تاکنون، یک گوشی هوشمند سفارشی را به تمامی ورزشکاران هدیه داده است، اما امسال جدیدترین محصول این شرکت، پیش از عرضه رسمی به بازار در اختیار ورزشکاران قرار خواهد گرفت.

گلکسی زد فلیپ 6 المپیک پاریس

استفانی چوی، معاون اجرایی ارشد و رئیس بخش بازاریابی تجارت Mobile eXperience در سامسونگ می‌گوید که این گوشی هوشمند «از برقراری ارتباطات معنادار تا ثبت خاطرات ماندگار»، تجربه ورزشکاران در بازی‌های پاریس را بهبود خواهد بخشید.

برای سهولت استفاده ورزشکاران از گوشی‌هایشان در پاریس، هر نسخه از گلکسی زد فلیپ 6 المپیک دارای یک سیم‌کارت eSIM با 100 گیگابایت دیتای 5G است که توسط شرکت مخابراتی Orange تأمین می‌شود. همچنین اپلیکیشن رسمی بازی‌های المپیک پاریس 2024، پلتفرم Athlete 365 که اساساً یک شبکه اجتماعی بسته برای ورزشکاران است و اپلیکیشن Transport Accred نیز بر روی این گوشی‌ها نصب شده است.

کیف پول سامسونگ (Samsung Wallet) با یک کارت درون-برنامه‌ای از پیش شارژ شده برای دریافت رایگان نوشیدنی از دستگاه‌های خودپرداز در سراسر دهکده المپیک و پارالمپیک عرضه می‌شود. همچنین یک کارت دسترسی رایگان به حمل و نقل عمومی نیز وجود دارد. این محصولات حاصل همکاری کمیته بین‌المللی المپیک با کمپانی کوکاکولا و IDFM، شرکت حمل و نقل عمومی پاریس، هستند.

گلکسی زد فلیپ 6 المپیک پاریس

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 نسخه المپیک را در ویترین‌هایی در سراسر پاریس به نمایش خواهد گذاشت. احتمالاً این گوشی بعداً بدون مزایای اختصاصی ورزشکاران، به فروش عمومی خواهد رسید؛ همان‌طور که سامسونگ پیش‌تر نیز این روند را در مورد گوشی‌های سفارشی گلکسی زد فلیپ 3 در چین برای المپیک 2022 پکن و گلکسی اس 21 اختصاصی برای المپیک 2020 توکیو در ژاپن طی کرده بود.

ورزشکاران شرکت کننده در بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس 2024، گوشی‌های خود را از تاریخ 18 ژوئیه (28 تير)، یعنی یک هفته قبل از مراسم افتتاحیه که بر روی رود سن برگزار می‌شود، دریافت خواهند کرد. همچنین، بد نیست بدانید که رژه ورزشکاران در مراسم افتتاحیه با استفاده از گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 24 اولترا از طریق یک شبکه اختصاصی 5G پخش خواهد شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow