نگاهی به قیمت فولکس واگن ID4 در بازار آزاد؛ جدیدترین برقی بازار از برندی اروپایی [مهر 1403]

فولکس واگن ID4 یکی از جدیدترین خودروهای بازار است که با پیشرانه تمام برقی به دست مشتریان ایرانی می‌رسد. این کراس‌اوور الکتریکی توسط ماموت‌خودرو به مشتریان تحویل داده شده است و برخی از آن‌ها این خودرو را برای فروش آگهی کرده‌اند. درنتیجه قیمت فولکس واگن ID4 در بازار آزاد مشخص شده است. قیمت فولکس واگن ID4 از سوی ماموت‌خودرو به‌صورت رسمی، دو میلیارد و 215 میلیون تومان اعلام شده است. بااین‌حال نخستین مالکان فولکس واگن ID4 تمایل دارند تا بیش از یک میلیارد تومان کسب سود را از فروش این خودرو تجربه کنند. قیمت تقریبی فولکس واگن ID.4 در بازار […] The post نگاهی به قیمت فولکس واگن ID4 در بازار آزاد؛ جدیدترین برقی بازار از برندی اروپایی [مهر 1403] appeared first on دیجیاتو.

۱۵ مهر , ۱۴۰۳ - 01:00
 0  4
نگاهی به قیمت فولکس واگن ID4 در بازار آزاد؛ جدیدترین برقی بازار از برندی اروپایی [مهر 1403]

فولکس واگن ID4 یکی از جدیدترین خودروهای بازار است که با پیشرانه تمام برقی به دست مشتریان ایرانی می‌رسد. این کراس‌اوور الکتریکی توسط ماموت‌خودرو به مشتریان تحویل داده شده است و برخی از آن‌ها این خودرو را برای فروش آگهی کرده‌اند. درنتیجه قیمت فولکس واگن ID4 در بازار آزاد مشخص شده است. قیمت فولکس واگن ID4 از سوی ماموت‌خودرو به‌صورت رسمی، دو میلیارد و 215 میلیون تومان اعلام شده است. بااین‌حال نخستین مالکان فولکس واگن ID4 تمایل دارند تا بیش از یک میلیارد تومان کسب سود را از فروش این خودرو تجربه کنند. قیمت تقریبی فولکس واگن ID.4 در بازار […]

The post نگاهی به قیمت فولکس واگن ID4 در بازار آزاد؛ جدیدترین برقی بازار از برندی اروپایی [مهر 1403] appeared first on دیجیاتو.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow