هدف جدید شرکت Nothing؛ طراحی هدفون‌هایی متفاوت از تمام رقبا

شرکت نوآور بریتانیایی «Nothing» با تجربه‌ای موفق در ساخت ایربادها، حالا تصمیم گرفته با طراحی هدفون‌هایی خاص و متفاوت، وارد بازار هدفون‌های روگوشی شود؛ محصولی که به گفته طراحانش، قرار است تجربه‌ای تازه و متمایز از آنچه تاکنون دیده‌ایم ارائه دهد. به گزارش تک ناک؛ شرکت «Nothing» که پیش از این با محصولاتی چون Ear، […] نوشته هدف جدید شرکت Nothing؛ طراحی هدفون‌هایی متفاوت از تمام رقبا اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۴ - 19:00
 2
هدف جدید شرکت Nothing؛ طراحی هدفون‌هایی متفاوت از تمام رقبا


شرکت نوآور بریتانیایی «Nothing» با تجربه‌ای موفق در ساخت ایربادها، حالا تصمیم گرفته با طراحی هدفون‌هایی خاص و متفاوت، وارد بازار هدفون‌های روگوشی شود؛ محصولی که به گفته طراحانش، قرار است تجربه‌ای تازه و متمایز از آنچه تاکنون دیده‌ایم ارائه دهد.


به گزارش تک ناک؛ شرکت «Nothing» که پیش از این با محصولاتی چون Ear، Ear Open و Ear A توانسته جایگاه قابل‌توجهی در بازار تجهیزات صوتی به‌دست آورد، حالا قصد دارد وارد عرصه هدفون‌های روگوشی شود. این نخستین بار است که این برند مستقر در لندن، به ساخت چنین محصولی روی می‌آورد.

ویدیویی که اخیراً در کانال یوتیوب رسمی این شرکت منتشر شده، خبر از تلاش تیم Nothing برای طراحی و تولید هدفون‌های روگوشی می‌دهد. در این ویدیو، طراحان در حالی که در مورد هدفون جدید سونی WH-1000XM6 صحبت می‌کنند، اشاره می‌کنند که هیچ‌یک از هدفون‌های موجود در بازار را نمی‌پسندند و معتقدند این محصولات یا بیش‌ازحد گران هستند (همچون AirPods Max اپل با قیمت ۵۵۰ دلار) یا طراحی دکمه‌های آن‌ها سردرگم‌کننده است.

به گفته اعضای تیم طراحی، هدف از این پروژه خلق محصولی است که هنگام استفاده، حس خاص و منحصر‌به‌فردی به کاربر منتقل کند. آن‌ها همچنین تأکید دارند که تعامل با دکمه‌های هدفون باید شفاف و قابل‌فهم باشد، به‌گونه‌ای که کاربر دقیقاً بداند کدام دکمه را فشار می‌دهد.

علاوه‌بر طراحی متفاوت، ناتینگ در تلاش است کیفیت صدای این هدفون‌ها را در حد محصولات پرچمدار بازار حفظ کند، اما با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر. یکی از طراحان این شرکت گفته است: «این هدفون‌ها از نظر کیفیت صدا، در بین بهترین‌های بازار قرار دارند — به‌خصوص در بازه قیمتی‌شان، حتی فراتر از انتظار.»

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این هدفون‌ها اعلام نشده، اما گفته می‌شود که تابستان امسال وارد بازار خواهند شد. همچنین احتمال دارد این هدفون‌ها هم‌زمان با معرفی نسل سوم گوشی‌های ناتینگ، یعنی Nothing Phone 3، که برای سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده، رونمایی شوند.

نوشته هدف جدید شرکت Nothing؛ طراحی هدفون‌هایی متفاوت از تمام رقبا اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow