هموستاتیک گیاهی؛ نوآوری جدید برای کنترل سریع خونریزی

شرکت زیست فناوری کرسیلون، مستقر در بروکلین، موفق به دریافت مجوز سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای ژل هموستاتیک گیاهی خود شده است. این ژل نوآورانه قادر است در مدت‌زمان بسیار کوتاهی، خونریزی‌های متوسط تا شدید را کنترل کند. تروماژل، نام این محصول، به عنوان اولین دستگاه پزشکی هموستاتیک با کاربرد خارجی موقت است که […] منبع خبر هموستاتیک گیاهی؛ نوآوری جدید برای کنترل سریع خونریزی پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 02:59
 0  3
هموستاتیک گیاهی؛ نوآوری جدید برای کنترل سریع خونریزی

شرکت زیست فناوری کرسیلون، مستقر در بروکلین، موفق به دریافت مجوز سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای ژل هموستاتیک گیاهی خود شده است. این ژل نوآورانه قادر است در مدت‌زمان بسیار کوتاهی، خونریزی‌های متوسط تا شدید را کنترل کند. تروماژل، نام این محصول، به عنوان اولین دستگاه پزشکی هموستاتیک با کاربرد خارجی موقت است که موفق به کسب تاییدیه FDA شده است. این ژل به گونه‌ای طراحی شده است تا به طور موقت جریان خون را در زخم‌های خارجی متوقف کند.

به گزارش دپارتمان اخبار علمی رسانه فناوری تکنا، شرکت کرسیلون قصد دارد تا تروماژل را در اختیار نیروهای نظامی، سازمان‌های بهداشتی دولتی، تیم‌های امداد و نجات و پزشکان قرار دهد. این محصول برای افرادی که به طور مرتب با مصدومان دارای زخم‌های عمیق مواجه می‌شوند، بسیار مفید خواهد بود. هدف اصلی از تولید تروماژل، ارائه راهکاری سریع و موثر برای کنترل خونریزی‌های شدید و نجات جان انسان‌ها است.

در مقایسه با سایر محصولات هموستاتیک موجود در بازار، تروماژل دارای مزایای قابل توجهی است. این ژل گیاهی در یک سرنگ از پیش پر شده عرضه می‌شود و به راحتی قابل استفاده است. همچنین، نیازی به آماده‌سازی خاصی نداشته و در انواع مختلف خونریزی مؤثر است.

جو لاندولینا، مدیرعامل و بنیانگذار کرسیلون، در این خصوص می‌گوید: «توانایی توقف سریع خونریزی در محل حادثه می‌تواند تفاوت بین زندگی و مرگ برای افراد مصدوم باشد. تاییدیه FDA برای تروماژل گامی بزرگ در جهت نجات جان انسان‌ها و بهبود استانداردهای درمانی در پزشکی اورژانس محسوب می‌شود. تروماژل به عنوان یک فناوری نوآورانه، انقلابی در زمینه کنترل خونریزی ایجاد کرده است. این ژل گیاهی با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، می‌تواند در شرایط اضطراری و نجات جان بسیاری از افراد مؤثر باشد.

برای مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار علمی رسانه تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر هموستاتیک گیاهی؛ نوآوری جدید برای کنترل سریع خونریزی پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow