واتساپ با شخصی‌سازی چت‌ها، تجربه‌ جدیدی ارائه می‌دهد

پیام‌رسان واتساپ در نظر دارد با ارائه ویژگی تازه‌ای موسوم به «تم‌های اختصاصی برای چت‌ها»، فضای شخصی‌سازی جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، در حال حاضر این ویژگی تنها در نسخه بتای اندروید در دسترس است، اما انتظار می‌رود به زودی برای تمام کاربران عرضه شود. با این به‌روزرسانی، […] نوشته واتساپ با شخصی‌سازی چت‌ها، تجربه‌ جدیدی ارائه می‌دهد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۱ مهر , ۱۴۰۳ - 17:00
 0  1
واتساپ با شخصی‌سازی چت‌ها، تجربه‌ جدیدی ارائه می‌دهد

پیام‌رسان واتساپ در نظر دارد با ارائه ویژگی تازه‌ای موسوم به «تم‌های اختصاصی برای چت‌ها»، فضای شخصی‌سازی جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، در حال حاضر این ویژگی تنها در نسخه بتای اندروید در دسترس است، اما انتظار می‌رود به زودی برای تمام کاربران عرضه شود.

با این به‌روزرسانی، کاربران می‌توانند هر چت را با تم دلخواه خود شخصی‌سازی کنند و از این طریق، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای خود رقم بزنند.

پیش از این، پیام‌رسان واتساپ تنها امکان اعمال یک تم واحد برای تمامی چت‌ها را فراهم می‌کرد، که این موضوع گزینه‌ای محدود برای کاربران به حساب می‌آمد. اما با ویژگی جدید، کاربران می‌توانند برای هر مکالمه، تم متفاوتی انتخاب کنند.

این ویژگی از مدت‌ها قبل در مسنجر وجود داشته است و جای تعجب دارد که واتساپ به تازگی آن را به مجموعه ویژگی‌های خود اضافه کرده است.

ارائه تجربه جدید پیام‌رسان واتساپ با شخصی‌سازی چت‌ها

تم‌های جدید چت، طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. کاربران می‌توانند از بین ۲۰ رنگ مختلف و بیش از ۲۲ طرح متنوع، تم مورد نظر خود را انتخاب کنند.

هنگام اعمال یک تم به یک چت، اپلیکیشن به صورت خودکار رنگی متناسب با آن تم را برای پیام‌ها انتخاب می‌کند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند با انتخاب یک تصویر پس‌زمینه متفاوت برای هر چت، شخصی‌سازی را به سطح بالاتری ببرند.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این به‌روزرسانی، خصوصی بودن تم‌های هر چت است. به این معنی که هر کاربر می‌تواند ظاهر چت را مطابق سلیقه خود تغییر دهد بدون اینکه تغییرات ایجاد شده روی نمایش چت برای سایر کاربران تأثیر بگذارد.

این ویژگی در مقایسه با فیسبوک مسنجر که تمام کاربران یک چت از یک تم واحد استفاده می‌کنند، تفاوت چشمگیری دارد.

این سطح جدید از شخصی‌سازی، پیام‌رسان واتساپ را به اپلیکیشنی جذاب‌تر و شخصی‌تر تبدیل کرده است.

کاربران می‌توانند برای چت‌های کاری، مکالمات شخصی یا حتی برای ایجاد تنوع در چت‌های مختلف، تم‌های متفاوتی را انتخاب کنند. این ویژگی به کاربران کنترل کاملی بر ظاهر هر مکالمه می‌دهد.

اگرچه اکثر کاربران هنوز به این ویژگی دسترسی ندارند، اما انتظار می‌رود که در آینده نزدیک همه بتوانند از آن بهره‌مند شوند. این ویژگی ساده اما کاربردی، می‌تواند تجربه چت کردن با واتساپ را برای کاربران بسیار لذت‌بخش‌تر کند.

نوشته واتساپ با شخصی‌سازی چت‌ها، تجربه‌ جدیدی ارائه می‌دهد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow