واتساپ تصاویر پس‌زمینه و فیلترهای جدیدی به بخش تماس تصویری اضافه کرد

واتساپ فیلترها و تصاویر پس‌زمینه‌ی جدیدی برای تماس‌ تصویری معرفی کرده است که برای کمک به ایجاد فضایی سرگرم‌کننده‌تر طراحی شده‌اند. به‌گزارش تک‌ناک، واتساپ ویژگی‌های جدیدی برای شخصی‌سازی تماس‌ تصویری معرفی کرد. این ویژگی‌ها شامل فیلترها و پس‌زمینه‌های متنوعی خواهد بود که به کاربران امکان می‌دهد تا تماس‌های خود را جذاب‌تر و منحصربه‌فردتر کنند. این […] نوشته واتساپ تصاویر پس‌زمینه و فیلترهای جدیدی به بخش تماس تصویری اضافه کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۲ مهر , ۱۴۰۳ - 13:00
 0  1
واتساپ تصاویر پس‌زمینه و فیلترهای جدیدی به بخش تماس تصویری اضافه کرد

واتساپ فیلترها و تصاویر پس‌زمینه‌ی جدیدی برای تماس‌ تصویری معرفی کرده است که برای کمک به ایجاد فضایی سرگرم‌کننده‌تر طراحی شده‌اند.

به‌گزارش تک‌ناک، واتساپ ویژگی‌های جدیدی برای شخصی‌سازی تماس‌ تصویری معرفی کرد. این ویژگی‌ها شامل فیلترها و پس‌زمینه‌های متنوعی خواهد بود که به کاربران امکان می‌دهد تا تماس‌های خود را جذاب‌تر و منحصربه‌فردتر کنند. این اولین‌باری نیست که از ویژگی‌های جدید واتساپ برای شخصی‌سازی تماس‌های تصویری خبری می‌شنویم.

اتساپ مجموعه‌ای متنوع از ۱۰ فیلتر و ۱۰ پس‌زمینه را برای شخصی‌سازی تماس‌ تصویری ارائه کرده است.

به‌نقل از نئووین، واتساپ مجموعه‌ای متنوع از ۱۰ فیلتر و ۱۰ پس‌زمینه را برای شخصی‌سازی تماس‌ تصویری ارائه کرده است. فیلترها شامل افکت‌هایی مانند گرم (Warm)، سرد (Cool)، سیاه و سفید (Black & White)، نوردهی (Light leak)، رؤیایی (Dreamy)، نور منشور (Prism light)، نمای چشم ماهی (Fisheye)، تلویزیون قدیمی (Vintage TV)، شیشه‌ی مات (Frosted glass) و دو رنگ (Duotone) می‌شوند. کاربران می‌توانند از بین پس‌زمینه‌های متنوعی مانند تار، اتاق نشیمن، دفتر، کافه، سنگ‌ریزه، غذاخوری، صاف، ساحل، غروب آفتاب، جشن و جنگل نیز دست به انتخاب بزنند.

علاوه‌براین، ویژگی‌های «تطبیق نور» (Touch up) و «روشنایی خودکار» (Low Light) به بهبود کیفیت تصویر در تماس‌های تصویری کمک می‌کنند. این ویژگی‌ها به‌طور خودکار روشنایی و کنتراست تصویر را تنظیم می‌کنند تا تماس‌ها واضح‌تر و حرفه‌ای‌تر به‌نظر برسند.

برای استفاده از فیلترها و پس‌زمینه‌های جدید در تماس‌های تصویری، کافی است روی آیکون Effects در بالای سمت راست صفحه ضربه بزنید. سپس می‌توانید از بین گزینه‌های متنوع فیلترها و پس‌زمینه‌ها، گزینه‌ی دلخواه خود را انتخاب کنید. درحال‌حاضر، این ویژگی‌های جدید برای همه‌ی کاربران فعال نیست؛ اما به‌زودی در به‌روزرسانی‌های آینده برای همگان در‌دسترس قرار خواهند گرفت.

نوشته واتساپ تصاویر پس‌زمینه و فیلترهای جدیدی به بخش تماس تصویری اضافه کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow