واتساپ قابلیت جدیدی برای ایجاد و اشتراک‌گذاری پک‌های استیکر ارائه می‌دهد

واتساپ به‌زودی به شما اجازه می‌دهد تا استیکر های خودتان را بسازید و با دوستانتان به‌اشتراک بگذارید. با این ویژگی جدید، می‌توانید چت‌هایتان را شخصی‌تر و جذاب‌تر کنید. به‌گزارش تک‌ناک، واتساپ در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا پک‌های استیکر بسازند و آن‌ها را با دیگران به‌اشتراک بگذارند. این قابلیت […] نوشته واتساپ قابلیت جدیدی برای ایجاد و اشتراک‌گذاری پک‌های استیکر ارائه می‌دهد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۲ آبان , ۱۴۰۳ - 23:00
 0  2
واتساپ قابلیت جدیدی برای ایجاد و اشتراک‌گذاری پک‌های استیکر ارائه می‌دهد

واتساپ به‌زودی به شما اجازه می‌دهد تا استیکر های خودتان را بسازید و با دوستانتان به‌اشتراک بگذارید. با این ویژگی جدید، می‌توانید چت‌هایتان را شخصی‌تر و جذاب‌تر کنید.

به‌گزارش تک‌ناک، واتساپ در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا پک‌های استیکر بسازند و آن‌ها را با دیگران به‌اشتراک بگذارند. این قابلیت که در نسخه بتای این اپلیکیشن پیام‌رسان دردسترس است، به کاربران امکان می‌دهد تا پک‌های استیکر خود را در واتساپ با مخاطبان موجود در فهرست تماس خود به‌اشتراک بگذارند. به‌گفته کارشناسان، این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا استیکرهای خود را به جای ذخیره‌کردن در بخش «Favoriteis»، به‌صورت گروهی و منظم مدیریت کنند.

پس از ایجاد استیکر، کاربران می‌توانند به‌راحتی آن را با دوستان یا گروه‌های مختلف به‌اشتراک بگذارند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به دانلود یا به اشتراک‌گذاری تکی استیکرها و تنها با یک ضربه ساده، پک‌های استیکر را در مجموعه خود اضافه کنند. بر‌اساس گزارش WABetaInfo، ویژگی جدید واتساپ همچنان در مرحله توسعه قرار دارد و انتظار می‌رود در به‌روزرسانی‌های آینده ارائه شود.

قابلیت‌های جدید دیگر واتساپ

به‌نقل از نئووین، این تنها قابلیت جدید واتساپ نیست. این شرکت اخیراً امکان ذخیره مخاطبان به‌صورت اختصاصی در پلتفرم را فراهم کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا مخاطب را به‌صورت جداگانه در واتساپ ذخیره کنند، بدون اینکه نیازی به ثبت آن در لیست مخاطبین تلفن خود داشته باشند.

همچنین، بر‌اساس گزارش‌ها، شرکت متا در حال توسعه قابلیتی است که با استفاده از Meta AI جزئیات به اشتراک‌گذاشته‌شده کاربران در واتساپ را به‌خاطر می‌سپارد. این ویژگی می‌تواند به ارائه پیشنهادها و توصیه‌های شخصی‌سازی‌شده کمک کند.

واتساپ به زودی به شما اجازه می‌دهد تا استیکرهای خودتان را بسازید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. با این ویژگی جدید، می‌توانید چت‌هایتان را شخصی‌تر و جذاب‌تر کنید.

علاوه‌بر‌این، واتساپ در حال آزمایش تم تاریک امولد اختصاصی است. این تم که تیره‌تر از تم سیاه فعلی خواهد بود، به‌منظور کاهش درخشندگی و کمک به کاربران در استفاده از برنامه در شرایط نوری نامناسب طراحی شده است. انتظار می‌رود این تم همراه با ۲۲ تم چت جدید در به‌روزرسانی‌های آینده ارائه شود.

واتساپ همچنان در تلاش است تا تجربه کاربری بهتری برای کاربران خود فراهم کند و با افزودن این قابلیت‌ها، به‌نظر می‌رسد که قصد دارد در رقابت با دیگر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان همچنان پیشتاز باقی بماند.

نوشته واتساپ قابلیت جدیدی برای ایجاد و اشتراک‌گذاری پک‌های استیکر ارائه می‌دهد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow