وقتی چیزی برای از دست دادن نیست!

بگذارید اصل روایت را همین ابتدا عنوان کنیم؛ تاتاموتورز حتی بودجه لازم برای پرداخت حقوق طراحان بدنه و داخلی را هم نداشت و فقط از بودجه بسیار اندک مارکتینگ برای ری‌برند کردن جگوار استفاده کرد تا زمان بخرد و راهی برای تامین سرمایه لازم برای حفظ برند و تولید محصولات بعدی جگوار پیدا کند.

۰۵ آذر , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  5
وقتی چیزی برای از دست دادن نیست!
بگذارید اصل روایت را همین ابتدا عنوان کنیم؛ تاتاموتورز حتی بودجه لازم برای پرداخت حقوق طراحان بدنه و داخلی را هم نداشت و فقط از بودجه بسیار اندک مارکتینگ برای ری‌برند کردن جگوار استفاده کرد تا زمان بخرد و راهی برای تامین سرمایه لازم برای حفظ برند و تولید محصولات بعدی جگوار پیدا کند.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow