ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 برای کامپیوترهای غیر Copilot+ منتشر نخواهد شد

مایکروسافت اعلام کرده است که ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 در ۸ اکتبر (۱۷ مهر) برای تمام کامپیوترها به‌جز کامپیوترهای Copilot+ منتشر می‌شود. به‌گزارش تک‌ناک، انتشار پستی در وبلاگ رسمی مایکروسافت مبنی‌بر احتمال انتشار زودهنگام ویندوز ۱۱ نسخه 24H2، به ایجاد گمانه‌زنی‌های گسترده درباره‌ی زمان انتشار عمومی این نسخه منجر شد. با‌این‌حال در پی این گمانه‌زنی‌ها، […] نوشته ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 برای کامپیوترهای غیر Copilot+ منتشر نخواهد شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  5
ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 برای کامپیوترهای غیر Copilot+ منتشر نخواهد شد

مایکروسافت اعلام کرده است که ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 در ۸ اکتبر (۱۷ مهر) برای تمام کامپیوترها به‌جز کامپیوترهای Copilot+ منتشر می‌شود.

به‌گزارش تک‌ناک، انتشار پستی در وبلاگ رسمی مایکروسافت مبنی‌بر احتمال انتشار زودهنگام ویندوز ۱۱ نسخه 24H2، به ایجاد گمانه‌زنی‌های گسترده درباره‌ی زمان انتشار عمومی این نسخه منجر شد. با‌این‌حال در پی این گمانه‌زنی‌ها، مایکروسافت در اطلاعیه‌ای جداگانه اعلام کرد که محتویات پست مذکور ارتباطی با زمان‌بندی انتشار عمومی ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 ندارد.

تامزهاردور می‌نویسد در مقاله‌ای که اخیراً رین وانگ منتشر کرده، قابلیت‌های امنیتی پیشرفته‌ی ویندوز و دستیار هوش مصنوعی کوپایلت را بررسی کرده است. در این مقاله، وانگ ویژگی جدید حفاظت از داده‌های سازمانی برای کاربران حساب‌های Entra در کوپایلت و ادغام این دستیار با برنامه‌های مایکروسافت ۳۶۵ را معرفی کرده است.

براساس اعلامیه‌ی وانگ، این تغییرات در آینده‌ای نزدیک اعمال خواهند شد و در زمان نگارش مقاله، قابلیت حفاظت از داده‌های سازمانی در حال توسعه و اضافه‌شدن به کوپایلت بوده است. همچنین، برنامه‌ریزی شده است که ادغام Copilot با برنامه‌های مایکروسافت ۳۶۵ ازطریق به‌روزرسانی پیش‌نمایش در ۲۴ سپتامبر (۳ مهر) و به‌روزرسانی نهایی در ۸ اکتبر (۱۷ مهر) برای ویندوز ۱۱ و در ماه نوامبر برای ویندوز ۱۰ انجام شود.

کامپیوترهایی که از Copilot+ پشتیبانی نمی‌کنند

تفسیر نادرست از مقاله‌ی اخیر وانگ، به ایجاد این تصور اشتباه در میان کاربران منجر شد که تاریخ انتشار ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 نیز در این مقاله مشخص شده است. درنتیجه، بسیاری از کاربران انتظار داشتند که این نسخه از ویندوز در ۸ اکتبر منتشر شود. با بررسی دقیق‌تر مشخص شد که مایکروسافت در نگارش این مقاله، با استفاده از عباراتی مبهم به‌طور غیرعمد به این برداشت اشتباه دامن زده است.

درواقع، موضوع اصلی این مقاله هماهنگی تاریخ انتشار به‌روزرسانی‌های ابزار Copilot با به‌روزرسانی‌های سالانه ویندوز بوده است. عبارت «به‌روزرسانی ویژگی ویندوز ۱۱» به‌طور کلی به تمامی به‌روزرسانی‌های ویژگی‌های ویندوز اشاره می‌کند و نه صرفاً به نسخه‌ی جدید 24H2. در ویرایش جدید مقاله، عبارت «به‌روزرسانی ویژگی» به‌دلیل ارتباط‌نداشتن با زمان انتشار عمومی ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 حذف شده است.

با‌توجه‌به اصلاحات انجام‌شده، همچنان تاریخ دقیقی برای انتشار عمومی این نسخه از ویندوز برای دستگاه‌های غیر Copilot+ مشخص نشده است. تنها می‌توان گفت که این نسخه در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. شایان ذکر است که در‌حال‌حاضر، نسخه‌ی 24H2 ویندوز ۱۱ به‌صورت انحصاری برای دستگاه‌های مجهز به قابلیت کوپایلت پلاس در‌دسترس بوده و برای سایر دستگاه‌های ویندوز ۱۱ منتشر نشده است.

نوشته ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 برای کامپیوترهای غیر Copilot+ منتشر نخواهد شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow