ویژگی‌های Apple Intelligence حداقل تا سال ۲۰۲۷ رایگان خواهند بود

طبق گزارش‌های تازه، اپل قصد دارد تا سال ۲۰۲۷ ویژگی‌های Apple Intelligence را به‌رایگان دراختیار کاربران قرار دهد. به‌گزارش تک‌ناک، مارک گرمن، خبرنگار نام‌آشنای بلومبرگ، می‌گوید که اگرچه امکان ارائه‌ی ویژگی‌های پولی برای Apple Intelligence در آینده وجود دارد، بعید است که اپل به‌زودی آن‌ها را معرفی کند. اخیراً گزارش‌هایی مبنی‌بر این موضوع منتشر شده... نوشته ویژگی‌های Apple Intelligence حداقل تا سال ۲۰۲۷ رایگان خواهند بود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
ویژگی‌های Apple Intelligence حداقل تا سال ۲۰۲۷ رایگان خواهند بود

طبق گزارش‌های تازه، اپل قصد دارد تا سال ۲۰۲۷ ویژگی‌های Apple Intelligence را به‌رایگان دراختیار کاربران قرار دهد.

به‌گزارش تک‌ناک، مارک گرمن، خبرنگار نام‌آشنای بلومبرگ، می‌گوید که اگرچه امکان ارائه‌ی ویژگی‌های پولی برای Apple Intelligence در آینده وجود دارد، بعید است که اپل به‌زودی آن‌ها را معرفی کند. اخیراً گزارش‌هایی مبنی‌بر این موضوع منتشر شده است که اپل احتمال دارد اشتراک پریمیوم هوش مصنوعی خود را با هزینه‌ی ۲۰ دلار در ماه معرفی کند.

درحالی‌که این احتمال وجود دارد، گرمن پیشنهاد می‌کند ازآنجاکه اپل هنوز در مراحل اولیه‌ی آزمایش ویژگی‌های رایگان Apple Intelligence است، توسعه‌ی قابلیت‌های پولی آن ممکن است حداقل سه سال دیگر طول بکشد.

گرمن در خبرنامه‌ی Power-On می‌نویسد:

پیش‌بینی می‌شود که اپل ویژگی‌های پیشرفته‌ی هوش مصنوعی را روی نرم‌افزار موجود Apple Intelligence عرضه و در‌نهایت برای آن هزینه تعیین کند. بااین‌حال، اجرای عملی این طرح ممکن است زمان‌بر باشد. قابلیت‌های فعلی هوش مصنوعی اپل هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه هستند و احتمالاً حداقل سه سال زمان نیاز است تا اپل بتواند ویژگی‌هایی را توسعه دهد که ارزش پرداخت هزینه را داشته باشد. این بهترین سناریو ممکن است.

اپل قصد دارد تا سال ۲۰۲۷ ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهد.

به‌نوشته‌ی نئووین، انتظار می‌رود که ویژگی‌های موجود هوش مصنوعی اپل رایگان باقی بمانند. بااین‌حال، کوپرتینویی‌ها ممکن است ویژگی‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌ای را معرفی کنند که به ویژگی‌های موجود اضافه خواهد شد. تاکنون ویژگی‌های پولی هوش مصنوعی اپل مشخص نشده‌اند.

گفته می‌شود اولین مجموعه ویژگی‌های Apple Intelligence در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. این امر نشان می‌دهد سری آیفون ۱۶ که قرار است در سپتامبر معرفی شود، ممکن است ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل را از ابتدا نداشته باشد.

همچنین، شایعه شده است که اپل به‌روزرسانی بزرگی برای دستیار صوتی سیری با پشتیبانی از Apple Intelligence منتشر خواهد کرد که به کاربران امکان می‌دهد تا از این دستیار برای کارهایی مانند تولید تصویر و ویرایش و نوشتن استفاده کنند.

گرمن نیز اشاره کرده است آیفون SE 4 اپل که گفته می‌شود در اوایل سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد، ممکن است از Apple Intelligence پشتیبانی کند. اگر این ادعا درست باشد، آیفون SE 4 قدرتمندتر از آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس خواهد بود که قدرت لازم برای پشتیبانی از هوش مصنوعی اپل را ندارند.

نوشته ویژگی‌های Apple Intelligence حداقل تا سال ۲۰۲۷ رایگان خواهند بود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow